Mednarodna nabavna

konferenca 2017


11. in 12. maj 2017


Portorož, Slovenija

GH Bernardin

Trajnostna nabava,
predpogoj za dolgoročno uspešnost podjetja


Nabavni managerji - 11. in 12. maja 2017 bo potekalo vaše osrednje letno srečanje - 16. nabavna konferenca 2017. Konferenco bomo namenili temam, ki spodbujajo trajnostno in aktivno nabavo. Nabavna funkcija in njeni strateški dobavitelji so lahko vodilo inovacij in s tem bistveno prispevajo k dodani vrednosti podjetja. Shranite si datum Nabavne konference 2017 in si rezervirajte čas za udeležbo.


Konferenco letos s ponosom dvigujemo na mednarodno raven, saj prvič gostimo eminentne strokovnjake s področja nabave in upravljanja oskrbovalne verige, ki v srednje-evropskem prostoru še niso nastopali. Ne zamudite enkratne priložnosti in bodite v družbi priznanih kolegov.



Razlogi za udeležbo na Nabavni konferenci:

  • osrednje tradicionalno srečanje nabavnih managerjev pod okriljem Združenja nabavnikov Slovenije
  • eminentna zasedba predavateljev iz tujne
  • aktualne teme s področja nabave
  • primeri dobrih nabavnih praks
  • izmenjava izkušenj in dobre prakse s predavatelji in udeleženci
  • srečanje s kolegi in navezovanje novih poslovnih stikov
  • podelitev priznanja Nabavni manager leta
  • veliko priložnosti za izmenjavo mnenj in druženje

Združite znanja, delite dobre prakse ter izkušnje - se vidimo maja 2017 v Portorožu

ČETRTEK, 11. MAJ
8:30 - 9:00

Prihod udeležencev in registracija

9:00 - 9:15

Otvoritev konference in pozdravni nagovor organizatorjev

9:15 - 10:15

* Izzivi prihodnosti: Nabava in oskrbovalna veriga v hitro spreminjajočem okolju

Olaf Holzgrefe, BME, Nemčija

Dr. Silvius Grobosch, BME, Nemčija


Vlade po svetu se še vedno osredotočajo na izvoz, kot na priložnost za rast lastne države. Nabava je vsekakor tista, ki daje priložnost tako državi kot podjetjem za odprtje in širitev trga. Posledično temu ima nabava zelo pomemben in strateški vpliv na razvoj gospodarstva.

Predavanje dr. Groboscha in Olafa Holzgrefa bo zajemalo tri ključna vprašanja:

• V zakulisju nabave - kakšna je pot nabave do leta 2020

Kakšne so glavne naloge nabave v naslednjem letu?

Kako se kot strokovnjak v nabavi soočiti z zmanjševanjem celotnih stroškov lastništva, inovacijami 4.0. ter stroškovnimi viri?


10:15 - 10:45

Digitalizacija in strateška nabava

Dr. Andrej Vizjak, ustanovitelj predsednik podjetja AV.consulting

  • Organizacija strateške nabave
  • Procesi odločanja
  • Komunikacija med podružnicami
  • Komunikacija z dobavitelji
  • Komunikacija s strateškim partnerjem
10:45 - 11:05

Odmor za osvežitev in druženje

11:05 - 11:35

Kako v nabavi BSH Nazarje soustvarjamo dodano vrednost podjetja

Primož Lončar, BSH

Primož Lončar nam bo razkril kdo je Bosch, kdo je BSH, kdo so BSH Hišni aparati d.o.o. Nazarje in zakaj so največja tovarna malih gospodinjskih aparatov v Evropi. Kako ustvarjajo dodano vrednost oz. zakaj so konkurenčni, kaj k temu prispeva nabava in kako sodelujejo z dobavitelji.

11:35 - 12:05

Krepitev vrednosti naročil s kognitivnim računalništvom

Mirela Senica, IBM, Hrvaška

Hitro razvijajoči in progresivni nabavni timi se vse bolj zavedajo, da so hitre odločitve in konstantne inovacije tiste, ki jih bodo naredile drugačne od konkurence. Te prihajajo znotraj korporativnih sistemov, ki jih predstavljajo dobavitelji, zaposleni, stranke in partnerji. Predavateljica bo z vami podelila vpogled na to, kako nabava lahko zagotovi neprecenljive dodane vrednosti in odigra pomembno vlogo pri kreaciji novega produkta.

  • Povečanje zmogljivosti: Pričakujte inovacije kot del zmogljivosti, ponovno premislite o poslovnem modelu, ki ga imate
  • Širjenje dosega: Sodelujte v skupinah, ki vas bodo popeljale do mikro ravni virov
  • Postanite agilni: Prisluhnite kako je kognitivno računalništvo postala gonilna inovacija in kakšni so rezultati IBM-ovih ekip, ki se ukvarjajo z javnimi naročili.


12:05 - 12:30

Trendi in digitalizacija v nabavi

Zdenek Mikes, SAP, Češka

Digitalna transformacija spreminja svet okrog nas in kreira nove poslovne modele. Kako to vpliva na nabavno funkcijo in na odnose z dobavitelji? Vsekakor na to vplivajo orodja, ki jih bo predstavil Zdenek Mikes. Ta se izvajajo že v vsakodnevni v praksi in sledijo trendom digitalizacije.

Trajnostna nabava

12:30 - 13:30

* Trajnost: Izven okvirjev skladnosti poslovanja (praktični del)

Herve Legenvre, EIPM, Francija


V prvem, teoretičnem delu nas bo Herve Legenvre vpeljal v svet trajnosti. V zadnjih desetih letih, so skupni imenovalci trajnosti v nabavi tudi socialna, okoljska in ekonomska uspešnost. Začetni poudarek je bil na obvladovanju tveganj in doseganju želene ravni skladnosti z obveznostmi družbe in obstoječih standardov trajnosti. Danes je trajnost v središču pozornosti poslovnih dejavnosti. Zato je čas tudi za nabavo, da pogleda izza okvirjev skladnosti poslovanja in v prihodnosti vključi trajnost v svoje dejavnosti in cilje. Potrebno se je zavedati okoljske in družbene učinkovitosti, kot tudi priložnosti za optimizacijo stroškov in ustvarjanja dodane vrednosti.


13:30 - 14:30

Letna skupščina Združenja nabavnikov Slovenije (ZNS)

14:30 - 15:30

Odmor za skupno kosilo

15:30 - 16:15

Kako v IKEI nabavni in inženirski oddelek sodelujeta v pri razvoju trajnostnih rešitev, ki so potem prenesena v oskrbovalno verigo.

Rožle Penca, Ikea

Primeri projektov osredotočenih na osnovne faktorje trajnosti tj. družbene, okoljske in poslovne.

16:15 - 17:00

* Trajnost: Izven okvirjev skladnosti poslovanja (teoretični del)

Herve Legenvre, EIPM, Francija

Popoldanski del bomo namenili praktičnemu in interaktivnemu raziskovanju trajnosti in njenih možnosti v vaših organizacijah. Te boste raziskali in podelili s soudeleženci.

NABAVNI MANAGER 2017

17:00

Podelitev priznanja "NABAVNI MANAGER 2017"

21:00

Večerno druženje

* Predavanje bo potekalo v angleškem jeziku.

Organizator si pridržuje pravico do sprememb v programu.

PETEK, 12. MAJ

INOVACIJa in digitalizacija V NABAVI

8:30 - 9:15

* Nabava – beg v inovativnost

Sean O'Dwyer, Irska

Seán bo delil svoje misli o tem, kako lahko nabava vodi k spodbujanju inovacij v podjetjih. Posvetil se bo primerom iz podjetja kjer dela - dublinsko letališče. Razpravljal bo o nekaterih izzivih, povezanih z inovacijo v nabavi.




9:15 - 9:45

Kako nabava podpira vaše ambicije za rast? Rezultati globalne ankete z nabavnimi direktorji.

Gorazd Ocvirk, Delloite

09:45 - 10:15

Transformacija in digitalizacija strateške nabave

Draško Jelavić, Cirtuo, Avstriija

  • Razvoj in prihodnost naročil
  • Glavni izzivi strateške nabave - zagotavljanje dodane vrednosti za redne stranke
  • Vodstvene sposobnosti in nove kompetence v nabavi
  • Praktični koraki do transformacije v nabavi
10:15 - 10:45

Nabava 4.0 - Kako od tukaj priti do tja

Dr. Rok Prešeren, Lomos d.o.o.


Tehnologije Interneta so popolnoma preobrazile vsako področje, ki so se ga dotaknile in področje nabave ne bo izjema. Zaradi napredujoče digitalizacije poslovnega okolja, ter zaradi naraščajoče kompleksnosti proizvodnih in poslovnih procesov na področju Industrije 4.0, narašča pritisk na avtomatizacijo tradicionalnih funkcij nabave. S tem se odpira strateški premislek o njeni novi vlogi. V predavanju s podatki raziskav poudarimo novo nastajajoče potrebe digitaliziranega poslovanja, ter opozorimo na zaostajanje razvoja nabavnih kompetenc. V predavanju te trende ilustriramo s primeri konkretnih problemov in pokažemo, da mora nabava premakniti težišče svojega delovanja v smeri tehnološkega osveščanja ter aktivnega so-ustvarjanja novih poslovnih modelov. Skozi primere vpeljanih rešitev orišemo novo vlogo in naloge, ki jih mora prevzeti digitalizirana nabava.

10:45 - 11:00

Razprava

11:00 -11.20

Odmor za osvežitev, okrepčilo in druženje

POVEZOVANJE z dobavitelji

11:20 -12:05

* Funkcija združevanja naročil

Chris Oanda, Kenya Airways, Kenija

12:05 - 12:50

Pomen profesionalnega odnosa med nabavnikom in dobaviteljem

Sandi Kofol, univ. dipl. psiholog



Kvaliteten medosebni odnos moram najprej zgraditi, po tem pa ga tudi negovati in vzdrževati. V sodobnem poslovnem svetu je prav kvaliteten profesionalni medosebni odnos tisti, ki nam omogoča uspešno sodelovanje na dolgi rok. Pri gradnji medosebnih odnosov med nabavnikom in dobaviteljem nam zelo pomaga v prvi meri poznavanje samega sebe in poznavanje sogovornika kot osebnost. Ker smo si ljudje po osebnostni strukturi med sabo različni, nam nezavedanje in neuporaba tega spoznanja lahko zelo oteži izgradnjo dobrega profesionalnega odnosa. Na predavanju si bomo pogledali pasti, ki nam grozijo na tej poti in se naučili, kako se jim izogniti. Spoznali bomo tudi najbolj funkcionalni pristop, ko gradimo kvaliteten profesionalni in dolgoročni odnos med nabavnikom in dobaviteljem.

13:00 - 13:30

Odmor za osvežitev in druženje

13:30 - 14:00

Doprinos nabavne funkcije k uspehu celotnega podjetja

Dr. Tina Škerlj, partnerica in poslovna svetovalka podjetja SmartCon d.o.o.

Nabavna funkcija lahko ključno prispeva k razvoju poslovanja in implementaciji strategije podjetja. Pomaga lahko dobavitelje najbolje vgraditi v svoje poslovne procese in tako podjetje dela močnejše, ker je delovanje podjetja usklajeno s svojimi dobavitelji. S pomočjo optimalnih nabavnih taktik pomaga dosegati najboljše nabavne pogoje kar prispeva k ustvarjanju višje dodane vrednosti celotnega podjetja. Strateška nabava podjetju med obstoječimi in potencialnimi novimi dobavitelji poišče tiste, ki mu lahko pomagajo pri rasti in razvoju poslovanja.

Predstavila bo konkreten primer strateške prenove nabave in razpravljala o ključnih aspektih doprinosa nabavne funkcije k uspehu celotnega podjetja.

14:00 - 14:30

Ideje za prenos v prakso

Izmenjava zaključkov konference po skupinah

* Predavanje bo potekalo v angleškem jeziku.

Organizator si pridržuje pravico do sprememb v programu.


PREDAVATELJI

 
Herve Legenvre

Direktor EIPM

Hervé Legenvre deluje kot ocenjevalec za nagrade EIPM-Peter Kraljič in je direktor observatorija EIPM Value Creation. Hervé je redni govorec na različnih dogodkih in javnih konferencah. Je avtor dveh knjig in številnih člankov ter raziskovalnih poročil.

Hervé Legenvre je delal za Renault Consulting, kamor je prenesel nekatere od prvih šest programov sigma v Evropo. Kasneje se je pridružil EFQM, kjer je vodil Evropsko nagrado za odličnost. Poleg tega Hervé Legenvre deluje kot ocenjevalec za nagrade EIPM-Peter Kraljič in je direktor observatorija EIPM Value Creation. Hervé je redni govorec na različnih dogodkih in javnih konferencah. Je avtor dveh knjig in številnih člankov ter raziskovalnih poročil.

 
Seán O'Dwyer

Predsednik irskega inštituta za nabavo in upravljanje z materiali. Direktor Mednarodne zveze nabave in oskrbovalne verige

Predsednik mednarodne zveze nabavnikov (IFPSM). Sean O'Dwyer je obenem tudi predsednik irskega združenja nabavnikov (IIPMM) in direktor področja nabave na Dublin Airport Authority. Dublinsko letališče je 16. največje letališče v Evropi.

Predsednik mednarodne zveze nabavnikov (IFPSM). Sean O'Dwyer je obenem tudi predsednik irskega združenja nabavnikov (IIPMM) in direktor področja nabave na Dublin Airport Authority. Dublinsko letališče je 16. največje letališče v Evropi.

 
Olaf Holzgrefe

Vodja Internatinal & Affair in mednarodnega Združenja management oskrbovalne verige, nabava & logistika (BME), Frankfurt

V vodstvu mednarodne zveze nabavnikov (IFPSM) in član vodstva nemškega združenja nabavnikov (BME), kjer je odgovoren za razvoj partnerske mreže in izobraževanje na globalnih trgih EU, Vzhodne Evrope, Turčije, Severne Afrike, Kitajske in ASEAN. Je na tekočem s ključnimi trendi na področju nabave in oskrbne verige na vseh globalnih trgih.

V vodstvu mednarodne zveze nabavnikov (IFPSM) in član vodstva nemškega združenja nabavnikov (BME), kjer je odgovoren za razvoj partnerske mreže in izobraževanje na globalnih trgih EU, Vzhodne Evrope, Turčije, Severne Afrike, Kitajske in ASEAN. Je na tekočem s ključnimi trendi na področju nabave in oskrbne verige na vseh globalnih trgih.

 
Dr. Andrej Vizjak

Ustanovitelj in predsednik podjetja AV.consulting

Andrej Vizjak je eden redkih Slovencev, ki ima vodstvene izkušnje na najvišji vodstveni ravni multinacionalk z več kot 10 milijardami ameriških dolarjev letnih prihodkov. V letih 1995-2000 je bil namreč podpredsednik v vodilni evropski medijski hiši Bertelsmann, ki je prav v tem času postala največja založba knjig na svetu. V letih 2010-2015 pa je bil v PwC senior partner in vodja razvoja za srednjo in vzhodno Evropo; podjetje je bilo v tem obdobju največja svetovalna hiša na svetu.

Leta 2015 je z ženo Sonjo Vizjak ustanovil dubajsko svetovalno hišo AV.consulting z vizijo, da postane prvo digitalno svetovalno podjetje.

Andrej Vizjak, rojen 9. maja 1965, na dan zmage, v Ljubljani, je večkrat dokazal, da spada v sam svetovni vrh. Potem ko je zelo hitro končal visokošolski študij na Ekonomski fakulteti v Ljubljani, je že pri 24 letih na Univerzi v Münchnu doktoriral iz strateškega načrtovanja. V disertaciji se je ukvarjal s področjem strateškega načrtovanja podjetij, na katerem velja za enega največjih strokovnjakov na svetu.


Vzporedno je začel kariero konzultanta. Najprej je sodeloval z McKinsey & Co. in pozneje z

A. T. Kearney, kjer je bil leta 1994 izvoljen za principala in leta 2000 za podpredsednika. Nato je v svoji, jugovzhodnoevropski regiji dosegel vodilni tržni delež. Študiral je tudi na Harvard Business School in dosegel naslov profesorja na nemški ekonomski fakulteti Ingolstadt School of Management. Ob tem je kot član uprave in dolgoletni svetovalec pomagal Gorenju pri razvoju vizije postati najboljši na svetu v inovacijah, ki temeljijo na dizajnu.

Je avtor 25 knjig, objavljenih pri vodilnih svetovnih založbah in prevedenih v 12 jezikov. Leta 2013 je s svojo metodologijo formul uspeha zmagal na natečaju za najvplivnejši svetovalni koncept na svetu.

Andrej Vizjak je eden redkih Slovencev, ki ima vodstvene izkušnje na najvišji vodstveni ravni multinacionalk z več kot 10 milijardami ameriških dolarjev letnih prihodkov. V letih 1995-2000 je bil namreč podpredsednik v vodilni evropski medijski hiši Bertelsmann, ki je prav v tem času postala največja založba knjig na svetu. V letih 2010-2015 pa je bil v PwC senior partner in vodja razvoja za srednjo in vzhodno Evropo; podjetje je bilo v tem obdobju največja svetovalna hiša na svetu.

Leta 2015 je z ženo Sonjo Vizjak ustanovil dubajsko svetovalno hišo AV.consulting z vizijo, da postane prvo digitalno svetovalno podjetje.


Zdaj svetuje podjetjem, kako (p)ostati prvi na svetu.

 
Draško Jelavić

Direktor Cirtuo

Draško Jelavić je direktor in ustanovitelj podjetja Cirtuo, ki se nahaja v Gradcu. Podjetje se osredotoča na strateški razvoj nabave z edinstvenim pristopom tehnologije in mentorstvom ekipe. Draško in njegova ekipa podpirajo razvoj managementa z dobavitelji, management tveganja, kakor tudi strateški razvoj nabavne organizacije.

Draško Jelavić je direktor in ustanovitelj podjetja Cirtuo, ki se nahaja v Gradcu. Podjetje se osredotoča na strateški razvoj nabave z edinstvenim pristopom tehnologije in mentorstvom ekipe. Draško in njegova ekipa podpirajo razvoj managementa z dobavitelji, management tveganja, kakor tudi strateški razvoj nabavne organizacije. Jelavić je svoje znanje pridobival najprej na Tehnični fakulteti v Gradcu. Svoje sposobnosti na področju nabave in svetovanja je razvil v A.T. Kearney – management top svetovalno podjetje. Koristniki Cirtuo storitev se pričnejo z majhnimi podjetji pa vse do multinacionalk po vsem svetu.

 
Primož Lončar

Direktor nabave BSH

Po zaključenem študiju strojništva leta 2001 se zaposli v BSH Hišni aparati d.o.o. Nazarje in deluje na vseh nivojih nabave. Začne kot operativni nabavnik in nato preko strateškega nabavnika do leta 2009 opravlja delo projektnega nabavnika. Medtem leta 2007 postane član mednarodnega BSH združenja mladih potencialov (BSH international junior executive pool). V letu 2009 odide v BSH Bad Neustadt na sever Bavarske in do sredine 2011 dela v BSH podjetju s proizvodnjo sesalcev kot strateški nabavnik zadolžen za elektronike in plastične kose. Po prihodu nazaj v BSH Nazarje prevzame vodenje tima proizvodnih materialov odgovornega za metale, motorje in elektronike. Od sredine 2014 dalje vodi nabavo BSH Nazarje kot njen direktor.

Po zaključenem študiju strojništva leta 2001 se zaposli v BSH Hišni aparati d.o.o. Nazarje in deluje na vseh nivojih nabave. Začne kot operativni nabavnik in nato preko strateškega nabavnika do leta 2009 opravlja delo projektnega nabavnika. Medtem leta 2007 postane član mednarodnega BSH združenja mladih potencialov (BSH international junior executive pool). V letu 2009 odide v BSH Bad Neustadt na sever Bavarske in do sredine 2011 dela v BSH podjetju s proizvodnjo sesalcev kot strateški nabavnik zadolžen za elektronike in plastične kose. Po prihodu nazaj v BSH Nazarje prevzame vodenje tima proizvodnih materialov odgovornega za metale, motorje in elektronike. Od sredine 2014 dalje vodi nabavo BSH Nazarje kot njen direktor.

 
Chris Oanda

Predsednik inštituta za nabavo Kenija

V vodstvu mednarodne zveze nabavnikov (IFPSM) je predstavnik afriškega kontinenta. Afrika bo po mnenju mnogih poznavalcev osrednji generator globalne ekonomske rasti v naslednjih desetih letih. Je tudi predsednik kenijskega združenja nabavnikov (KISM) in direktor za nabavno verigo v Kenya Airways.

Chris Oanda je na področju nabave profesionalno vpleten že 20 let. Izkušnje je pridobival na akademiji, v privatnem in javnem sektorju, tako na področju svetovanja kot tudi zaposlovanja. Zaposlen je bil v podjetjih Oil and Gas, Commodities, Fharma in Manufacturing sectors na štirih različnih kontinentih.

Chris Oanda je reden predavatelj na mednarodnih in nacionalnih kongresih, ko pride do teme nabave in oskrbovalne verige.

S strastjo razvija področje oskrbovalne verige in nabave ter je mentor prihajajočim generacijam. S tem dviguje vrednost nabave tudi na afriškem kontinentu, za kar je bil prav tako nagrajen s strani predsednika Kenije.




V vodstvu mednarodne zveze nabavnikov (IFPSM) je predstavnik afriškega kontinenta. Afrika bo po mnenju mnogih poznavalcev osrednji generator globalne ekonomske rasti v naslednjih desetih letih. Je tudi predsednik kenijskega združenja nabavnikov (KISM) in direktor za nabavno verigo v Kenya Airways.

Chris Oanda je na področju nabave profesionalno vpleten že 20 let. Izkušnje je pridobival na akademiji, v privatnem in javnem sektorju, tako na področju svetovanja kot tudi zaposlovanja. Zaposlen je bil v podjetjih Oil and Gas, Commodities, Fharma in Manufacturing sectors na štirih različnih kontinentih.

Chris Oanda je reden predavatelj na mednarodnih in nacionalnih kongresih, ko pride do teme nabave in oskrbovalne verige.

S strastjo razvija področje oskrbovalne verige in nabave ter je mentor prihajajočim generacijam. S tem dviguje vrednost nabave tudi na afriškem kontinentu, za kar je bil prav tako nagrajen s strani predsednika Kenije.

 
Dr. Silvius Grobosch

Predsednik nemškega združenja nabavnikov (BME)

Predsednik nemškega združenja nabavnikov (BME) in član vodstva mednarodne zveze nabavnikov (IFPSM).

Predsednik nemškega združenja nabavnikov (BME) in član vodstva mednarodne zveze nabavnikov (IFPSM).

 
Dr. Rok Prešeren

Lomos d.o.o.

Dr. Rok Prešeren se z digitalnimi tehnologijami, njihovo uporabo in vplivom na poslovanje ukvarja preko 20 let. V zadnjih letih se osredotoča na ustvarjanje vrednosti z uvajanjem digitalnih rešitev v industriji, ter z njo povezanih poslovnih procesih Industrije 4.0 in Interneta stvari. Profesionalno deluje med Nemčijo in Slovenijo.

Dr. Rok Prešeren se z digitalnimi tehnologijami, njihovo uporabo in vplivom na poslovanje ukvarja preko 20 let. V zadnjih letih se osredotoča na ustvarjanje vrednosti z uvajanjem digitalnih rešitev v industriji, ter z njo povezanih poslovnih procesih Industrije 4.0 in Interneta stvari. Profesionalno deluje med Nemčijo in Slovenijo.

 
Gorazd Ocvirk

Direktor Deloitte Svetovanje d.o.o.

Gorazd Ocvirk je direktor v podjetju Deloitte Svetovanje d.o.o. in ima več kot 10 let izkušenj na področju poslovnega svetovanja. Njegova glavna področja specializacije vključujejo razvoj in pripravo strategij ter organizacijskih zasnov, področje upravljanja s tveganji, upravljanje sprememb in projektno vodenje. Gorazd je sodeloval s številnimi strankami pri implementaciji strateške nabave in optimizacije nabavnih stroškov, kot so trgovina in proizvodnja potrošniških dobrin, industrijska proizvodnja in javni sektor.

Gorazd Ocvirk je direktor v podjetju Deloitte Svetovanje d.o.o. in ima več kot 10 let izkušenj na področju poslovnega svetovanja. Njegova glavna področja specializacije vključujejo razvoj in pripravo strategij ter organizacijskih zasnov, področje upravljanja s tveganji, upravljanje sprememb in projektno vodenje. Gorazd je sodeloval s številnimi strankami pri implementaciji strateške nabave in optimizacije nabavnih stroškov, kot so trgovina in proizvodnja potrošniških dobrin, industrijska proizvodnja in javni sektor.

 
Sandi Kofol

Coach

Sandi Kofol ima več kot deset let izkušenj na področju individualnega svetovanja, coachinga in izvajanja izobraževalnih delavnic. Odlikuje ga analitičen um in prodorna izvedba usposabljanj in treningov na področju poslovne psihologije.

Sandi Kofol ima več kot deset let izkušenj na področju individualnega svetovanja, coachinga in izvajanja izobraževalnih delavnic. Odlikuje ga analitičen um in prodorna izvedba usposabljanj in treningov na področju poslovne psihologije. V podjetju O. K. Consulting je bil zaposlen od leta 2004 do 2010, potem pa je šel preizkusit vodenje v praksi in se zaposlil kot vodja v Avtotehni VIS. Po dobrih dveh letih je odprl svoj s.p. Dela tudi na področju osebne rasti – individualno in partnersko svetovanje. Njegova strast je obiskovanje savn, na športnem področju pa je mednarodni sodnik FIB – balinanje in predsednik Balinarske zveze Slovenije.

 
Mirela Senica

Predsednica Združenja nabavnikov Hrvaška

Mirela Senica je nabavna managerka na IBM-u za področje Severovzhodne Evrope. V IBM-u je svojo kariero pričela pred 11. leti. Najprej je bila vodja regionalnih nabavnih timov in številnih regionalnih projektov. Do sedaj beleži 16 let izkušenj na IT tržišču. Mirela Senica je predsednica Združenja nabavnikov Hrvaške - HUND

Mirela Senica je nabavna managerka na IBM-u za področje Severovzhodne Evrope. V IBM-u je svojo kariero pričela pred 11. leti. Najprej je bila vodja regionalnih nabavnih timov in številnih regionalnih projektov. Do sedaj beleži 16 let izkušenj na IT tržišču. Mirela Senica je predsednica Združenja nabavnikov Hrvaške - HUND

 
Zdenek Mikes

Nabavni svetovalec, SAP

V svet nabave je Zdenek Mikes vpleten zadnjih 7 let. Deluje z različnimi podjetji in svetuje o poslovnih strategijah vezanih predvsem na nabavo. Bogatijo ga številne mednarodne izkušnje v različnih nabavnih panogah in kategorijah. Je proaktiven in z različnimi preiskovalni pristopi o nabavi dosega takojšnje učinke.

V svet nabave je Zdenek Mikes vpleten zadnjih 7 let. Deluje z različnimi podjetji in svetuje o poslovnih strategijah vezanih predvsem na nabavo. Bogatijo ga številne mednarodne izkušnje v različnih nabavnih panogah in kategorijah. Je proaktiven in z različnimi preiskovalni pristopi o nabavi dosega takojšnje učinke.

 
Dr.Tina Škerlj

Partnerica in poslovna svetovalka podjetja SmartCon d.o.o.

Dr. Tina Škerlj že več kot 15 let deluje na področju poslovnega svetovanja na področjih razvoja poslovanja in strategije, poslovnih transformacij in prestrukturiranja ter (re)organizacij, inovacij, optimizacij in izboljšav procesov.

Dr. Tina Škerlj že več kot 15 let deluje na področju poslovnega svetovanja na področjih razvoja poslovanja in strategije, poslovnih transformacij in prestrukturiranja ter (re)organizacij, inovacij, optimizacij in izboljšav procesov. Pred svojo samostojno svetovalno kariero je bila članica uprave IT podjetja S&T, izvršna direktorica Skupine Mladinska knjiga in vodja svetovanja pri Deloitte Slovenija. Na področju poslovnega svetovanja občasno dela tudi za A.T. Kearney. Svetovala je več kot tridesetim vodilnim slovenskim in mednarodnim podjetjem iz sektorjev energetike, telekomunikacij, trgovine,farmacije, avtomobilizma in javne uprave.

Je diplomirala iz makroekonomije na Univerzi v Muenchen-u (LMU), podiplomski študij MBA in doktorat pa naredila na Ekonomski fakulteti v Ljubljani. Predava tudi na poslovnih konferencah in na izobraževalnih delavnicah.

 
Rožle Penca

Sodelavec IKEA Industry

Po magisteriju Upravljanja proizvodnje na Chalmers University v Gothenburgu, je bila naloga prve zaposlitve pri največjem skandinavskem svetovalnem podjetju ÅF, svetovanje IKEA Industry na podrocju »smart factory«. Eno-letno svetovanje se je 2014 nadaljevalo z zaposlitvijo v IKEA Industry, kjer je Rožle Penca delal do odločitve o nadaljevanju samostojne poslovne poti leta 2017. Kot zunanji sodelavec še vedno večina časa sodeluje z IKEA Industry.

Po magisteriju Upravljanja proizvodnje na Chalmers University v Gothenburgu, je bila naloga prve zaposlitve pri največjem skandinavskem svetovalnem podjetju ÅF, svetovanje IKEA Industry na podrocju »smart factory«. Eno-letno svetovanje se je 2014 nadaljevalo z zaposlitvijo v IKEA Industry, kjer je Rožle Penca delal do odločitve o nadaljevanju samostojne poslovne poti leta 2017. Kot zunanji sodelavec še vedno večina časa sodeluje z IKEA Industry.

Kotizacija vključuje udeležbo na konferenci, dostop do e-gradiva, okrepčila med odmori, kosilo 1. dan konference in družabni večer.

Ugodnost za fizične osebe: če je plačnik fizična oseba, nudimo možnost plačila v dveh mesečnih obrokih.

Na podlagi prijave vam bomo poslali račun, ki ga poravnate v navedenemplačilnem roku. Kotizacijo lahko poravnate tudi pred prejemom računa na IBAN SI56 0292 1008 9918 850 (Nova Ljubljanska banka, d. d., Ljubljana) sklic na št. 004087-matična št. plačnika.

Spremljajte nas tudi na Facebook strani in se vidimo maja v Portorožu!