Moč neverbalne

komunikacije

7. JUNIJ 2017

OD 09. DO 15. URE

Ljubljana, Slovenija

Planet GV, Likozarjeva 3

MOČ NEVERBALNE KOMUNIKACIJE

"Besede so zgolj narisan plamen, pogled pa je ogenj sam." [Mark Twain]


Učinkovita komunikacija je veliko več, kot pa zgolj pametna izbira besed. Gre za “branje” sogovornika in razumevanje, na kakšen način mu moramo sporočiti, da nas bo res dobro razumel.


Ključ do res učinkovite komunikacije, je sposobnost povezati govorico telesa, glas in sporočilo.


Na tem seminarju se boste naučili pravilno uporabljati neverbalno komunikacijo. Zato, da boste svoje sporočilo močneje okrepili, sogovornike sprostili, se izognili nerazumevanju in dosegli pozitivni rezultat. Tudi, če imate opravka z dominantnimi ali plašnimi ljudmi.



Program

Ob razumevanju govorice telesa in pravilne uporabe glasu, bomo posebno pozornost posvetili:

KAKO POSLUŠATI IN TUDI SLIŠATI?

  • Kako slišati tudi tisto, kar ni bilo izgovorjeno?
  • Kako si pomagati pri svoji pozornosti med poslušanjem?
  • Specialne tehnike za pridobivanje pozornosti slabih poslušalcev


KAKO NEVERBALNO KOMUNIKACIJO UČINKOVITO UPORABLJATI V PRAKSI?

  • Kako besede uskladiti z govorico telesa in glasom?
  • Kako neverbalno izražati samozavest med govorjenjem?
  • Kako zagotoviti, da bodo naše besede skladne z neverbalnim sporočanjem?


KAKO NEVERBALNO VZDRŽEVATI NADZOR NAD ČUSTVI?

  • Kako med razvojem konflikta obdržati kvaliteten nivo komunikacije?
  • Kako brez besed umiriti glasne vročekrvneže in tihe agresivneže?
  • Kako si med prepirom vzeti premor za ohranitev nadzora nad situacijo?


KAKO PRI SOGOVORNIKU SPROŽITI EKIPNI DUH?

  • Kako pravilno sodelovati s sogovornikom?
  • Kako pravilno uporabljati dotikanje ne glede na kulturne razlike?
  • Kako sogovornika neverbalno pritegniti, da sledi vašim idejam?


KAKO RAZUMETI SVOJ VPLIV NA OBČINSTVO?

  • Kaj spremljati za hitro razumevanje atmosfere v prostoru?
  • Kako kljub napetostim ostati miren v različnih situacijah?
  • Kako hitro prepoznati manipulacije in se izogniti konfliktom?

KAKO DAJATI IN SPREJEMATI POVRATNE INFORMACIJE?

  • Kako se obnašati, ko kritiziramo?
  • Kako se obnašati, ko nas kritizirajo ali zavrnejo?
  • Kako se pravilno odzivati, ne glede na tematiko?


VZPOSTAVLJANJE STIKA Z RAZLIČNIMI LJUDMI (šef, intimni partner, kolega …)

  • Kako biti bolj učinkovit v pogovoru s šefom?
  • Kako uspešno delovati v nam nenaklonjenem okolju?
  • Kako uspešno sodelovati z agresivneži, lažnivci in drugimi težavnimi ljudmi?


KOMUNIKACIJA V RAZLIČNIH OKOLJIH IN Z RAZLIČNO PUBLIKO

  • Kako nagovarjati različno občinstvo? (osebje, enakovredni sodelavci, nadzorniki)
  • Kaj opazovati, da hitro razumemo potrebe občinstva?
  • Kako s pomočjo "stare dunajske šole" presegati nasprotja na delovnem mestu?


KAKO OKREPITI SVOJO SPOSOBNOST PREPRIČEVANJA DRUGIH?

  • Kako pridobiti podporo za svoje predloge in projekte?
  • Kako učinkovito pripovedovati zgodbe, anekdote in metafore?
  • Dinamične otvoritve in zaključki pogajanj


KAKO SPOROČILO NAREDITI POZITIVNO?

  • Kako sprejemati neprijazna sporočila in pri tem ohraniti mirno kri?
  • Kako reči “NE” brez občutka krivde?
  • Kako reči "NE" in pri tem ne razburiti sogovornika?

Česa se boste naučili na tem res izjemnem seminarju?

Brez besed pritiskati na prave "gumbe” ... tudi sredi prepira,
Prepričati sogovornika ... in pri tem ne izgubiti prijatelja,
Razumeti govorico telesa ... in vedeti, kaj sogovornik v resnici sporoča,
Izboljšati veščine komuniciranja ... in pravilno dodati težo svojim besedam,
Jasno sporočati svoje zahteve ... in biti takoj dobro razumljen, … in še veliko več!


Ne glede na vašo trenutno stopnjo znanja in vaše sposobnosti, boste odkrili nove načine za izboljšanje vaših sposobnosti komuniciranja. Odkrili boste tudi načine, kako te novo pridobljene veščine uporabljati v resničnih situacijah v vašem vsakdanjem življenju.


Po tem seminarju ne boste le vedeli več. Postali boste boljši komunikator!




Predavatelj

 
EDVARD KADIČ

Je strokovnjak za komunikacijo in osebnostni razvoj, direktor Zavoda za napredne študije Delta ter avtor več knjig. Med njegove stranke pa se uvrščajo tako posamezniki, mala in velika podjetja, javne ustanove ter Državni zbor Republike Slovenije.

Na podlagi prijave vam bomo poslali račun, ki ga poravnate v navedenem plačilnem roku. Kotizacijo lahko
poravnate tudi pred prejemom računa na IBAN SI56 0292 1008 9918 850
(NLB d.d. , Trg republike 3, Ljubljana), sklic na št. 4159-matična št. plačnika.

Planet GV

Likozarjeva 3, 1000 Ljubljana 

Želite biti redno obveščeni o naših izobraževalnih dogodkih?

Prijavite se na naše e-novice