KONGRES
PISARNIŠKE ODLIČNOSTI


od 17. do 19. maja 2018

DNIURMINUTSEKUND

GH Bernardin, Portorož



Vabljeni, da se nam pridružite na Kongresu ADMA!
Tridnevni dogodek na enem mestu združi več kot 400 poslovnih sekretark,
tajnic, poslovnih asistentk in vodij pisarn iz cele Slovenije.

Namenjen je vsem, ki želite biti na delovnem mestu še uspešnejši, se želite razvijati in napredovati ter vas zanimajo dobre prakse kolegov iz Slovenije in tujine.

Kongres pisarniške odličnosti poleg navdihujočih predavateljev prinaša nepozabno druženje s pestrim
spremljevalnim programom, nagradami in aktivnostmi.


ZAKAJ NA KONFERENCO



Vrhunska predavateljska zasedba

Svoje znanje in izkušnje bodo delili priznani strokovnjaki in navdihujoči predavatelj z izkušnjami iz Slovenije in tujine.

Aktualne teme

Seznanili vas bomo z aktualnimi vsebinami, predstavljene ideje in primere pa boste lahko takoj prenesli v prakso.

Odlična družba

Dogodek, ki združuje več kot 400 zaposlenih v pisarniškem poslovanju iz celotne Slovenije, je najboljše mesto za tkanje novih poslovnih vezi.


PROGRAM

Četrtek, 17. maj

8.00–9.00

Registracija

9.00–9.15

Otvoritev in pozdravni nagovor

Peter Ribarič, Planet GV in Suzi Asfour, Zveza klubov tajnic in poslovnih sekretarjev Slovenije

9.15–10.00

Strategije za uspešno sodelovanje z vašim šefom

Rudi Tavčar, MBA

10.00–10.45

Napredne komunikacijske tehnike za učinkovito vplivanje

dr. Andrej Kovačič, DOBA Fakultete

Vsak, ki želi obvladati sebe in emocije drugih, želi izvedeti več o naprednih tehnikah mojstrov komunikacije, ki omogočajo, da vplivamo na druge na nezavedni ravni, zato jih - ne da bi mi vedeli - na nas uporabljajo vrhunski mojstri. Čas je, da se nad komunikacijskimi tehnikami, ki temeljijo na socialni dinamiki, psihologiji osebnosti in delovanja zavesti in obvladovanja emocionalnih stanj (PRO-ACT), navdušimo tudi sami. Na praktično naravnanem predavanju pričakujte tudi inspiracijo za nadaljnjo osebno rast, saj boste pridobljene tehnike na področju dobrega (prvega) stika, alfa položaja in obvladovanja drugih lahko takoj uporabili.

10.45–11.15

Odmor

11.15–11.45

Javna naročila

11.45–12.15

GDPR je pred vrati

Informacijski pooblaščenec

Evropska Uredba (EU) 2016/679 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov se bo začela uporabljati 25. maja 2018. Do kongresa bo morala biti večina aktivnosti upravljavcev zbirk osebnih podatkov že za nami, zato bomo na kongresu opozorili na nekaj najpomembnejših sprememb in praktičnih primerov, ki bodo še bolje razjasnili določene ideje in izvajanje nadzora po 25. maju 2018.

12.15–12.45

Nova zakonodaja o varstvu dokumentarnega in arhivskega gradiva

dr. Bojan Cvelfar, direktor Arhiva RS

12.45–14.00

Odmor

14.00–14.30

Od dobre do izvrstne poslovne sekretarke

Adam Fidler, Executive Assistant Consultant (predavanje bo potekalo v angleščini)

14.30–15.00

Prepoznajte in razvijte svoj potencial

Adam Fidler, Executive Assistant Consultant (predavanje bo potekalo v angleščini)

15.00–15.30

Razmišljajte strateško, razmišljajte kot manager

Adam Fidler, Executive Assistant Consultant (predavanje bo potekalo v angleščini)

15.30–16.00

ADMA navdih

20.00

Podelitev priznanja Poslovna asistentka/tajnica leta 2018

Planet GV in Zveza klubov tajnic in poslovnih sekretarjev Slovenije

Petek, 18. maj
9.00–9.30

Priložnosti vodje pisarne pri sodelovanju z računovodsko službo

Melita Kolbezen, Advico

9.30–10.00

Finančno poslovanje

Indikatorji zdravega podjetja in podjetja, ki bi lahko bilo v finančnih težavah
10.00–10.20

Varni na spletu

Večina spletnih napadov se začne s preprostim e-sporočilom. Kako jih preprečiti?

10.20–11.00

Kreativno razmišljanje in generiranje idej

Nastja Mulej, deBono

11.00–11.30

Odmor

11.30–12.00

Jezikovna odličnost in etika v poslovnem komuniciranju

Irena Potočar Papež, Peresa

12.00–12.45

Bonton pri poslovnih srečanjih

Barbara Merlak, diplomatka

12.45–13.05

Poslovni prostor, ki navdihuje

Kako urediti poslovne prostore, da bodo zaposleni v njih sproščeni, motivirani in polni novih idej

13.05–14.30

Kosilo

14.30–15.00

Kompetence ADME prihodnosti

Kakšne kompetence potrebuje ADMA v vse hitreje spreminjajočem okolju?

15.00–15.20

Pokažite svojo dodano vrednost

Suzi Asfour, Waldorfska šola Maribor

Nič neobičajnega ni za waldorfsko šolo v rasti, ko je pedagoški proces v fokusu, da vse ostale dejavnosti po svojih najboljših močeh opravijo učitelji po koncu pouka. Tudi delo poslovnega sekretarja. V pomembnem razvojnem trenutku, ko so se kazale pomanjkljivosti takšne ureditve, se je vodstvo šole odločilo, da poskusijo vodenje pisarne prepustiti profesionalni poslovni sekretarki, in se čez čas odločiti, kako naprej. Januarja 2016 sem tako prevzela vodenje tajništva Waldorfske šole Maribor. S kakšnimi izzivi sem se srečevala, kako sem jih reševala in ustvarila delovno mesto, ki ga s prva ni bilo, pa na Admi 2018.

15.20–15.50

Obveznosti pri zaposlitvi novega delavca

Katere dokumente je potrebno urediti, ko podjetje zaposli novega delavca

15.50–16.30

Zorganizirajte se in prihranite en dan v tednu

Upravljanje s časom

21.00

Večerna zabava

News Cafe, Portorož

Sobota, 19. maj
9.30–10.15

Premagovanje utrujenosti na delovnem mestu

Mateja Tuta, mojAxis

Ključni problem sodobnega življenjskega sloga je, da smo nenehno aktivni in ne poznamo več faze mirovanja oziroma počitka. Zaradi prekomernega delovanja uma začne telo izgubljati stik z umom in tudi z zavestjo, kar posledično vodi v kronično utrujenost oziroma izgorelost. Zato se moramo nujno uriti v zavestnem sproščanju in umirjanju svojega uma. Za premagovanje utrujenosti vam ponujam nekaj rešitev in sicer v obliki telesnih vaj, dihalnih tehnik in samomasaže, ki vam bodo v pomoč pri urjenju svojega uma in telesa v sproščanju.

10.15–11.00

Čuječnost na delovnem mestu

dr. Eva Škobalj

11.00–11.45

Kako prispevam k dvigu zaupanja in zavzetosti pri sodelavcih

Izboljšanje delovnega okolja z inovativnimi rešitvami

11.45–12.15

Odmor

12.15–13.00

Pomen poslovne sekretarke za poslovno uspešnost podjetja

Okrogla miza z direktorji uspešnih slovenskih podjetij

13.00

Zaključek kongresa ADMA

Ostanimo povezani!

Organizator si pridržuje pravico do spremembe programa.


UDELEŽENCI O KONGRESU

Ni besede, ki bi bila dovolj veličastna, da bi opisala vas in vaše delo. Lahko izhajam iz srca, ste vsako leto boljši, imate poslanstvo. Vsako leto pridem iz ADME prerojena, samozavestna in polna novih idej in veselja do dela. Res ste moj navdih. Tudi na privatno življenje vplivate, nori občutki, to leto še posebej.Prvič v življenju sem se na odru počutila domače, sproščeno. In ko se je moje predavanje zaključilo, sem si rekla, želim si še tega in res je takoj prišlo vabilo iz Cekjskega območja, želijo da ponovim predavanje in ga še obogatim z podrobnosti za njihovo regijo. Noro pravijo pazi kaj si želiš, jaz že vem kaj si želim za naslednje leto.
Petra Arnež International Communication and Business Assistant, Comtrade
Vsak pri sebi in vsi skupaj…smo se pogovarjali, pridobivali nova znanja, naredili nekaj novih sklepov tako na poslovnem kot tudi zasebnem življenju, se družili, enotni smo si bili v igrah in ne nazadnje ugotovili, da naše izobraževanje mora ostati v takšni obliki kot je, pa čeprav smo v digitalnem času!
Aleksandra Maslarić Sektor za nove izdelke, Krka
Kongres mi predstavlja pridobitev novih znanj in poznanstev ter izmenjavo uporabnih informacij. Izbira predavateljev in navezava predavanja na predavanje je vrhunska. Združeno je uporabno s koristnim zato verjamem, da ni osebe, ki se s kongresa ne bi vračala polna pozitivne energije ter večjim elanom do dela.
Mojca Frešer poslovna sekretarka uprave podjetja Pomgrad
Tempo poslovnega sveta je vedno hitrejši in zahteva vedno več znanja. Prav osvežitev znanja in nove strokovne vsebine pa so tisto, kar mi je bilo na kongresu ADMA najbolj všeč. Vrhunski predavatelji so nas navdahnili, na delovno mesto pa sem se vrnila z veliko mero motivacije za nadaljnje delo in izboljšave. Veseli me, da sem na kongresu ADMA dobila potrditev, da je poklic poslovnih sekretark pomemben člen podjetja in da smo tajnice cenjene. Ko stopiš v dvorano, v kateri je 400 žensk s podobnim delom, podobnimi izkušnjami, polne pozitivne energije, optimizma, topline … že komaj čakaš na naslednji kongres
Nina Podgoršek poslovna asistentka, Plastika Skaza

PREDAVATELJI

Predavateljska zasedba bo znana naknadno.

KOTIZACIJE


Vsi udeleženci kongresa ADMA prejmete torbo za prenosnik znamke Golla (slika je simbolična).

Ob prijavi z Zgodnjo redno ali Redno kotizacijo dobite letno ADMA naročnino v vrednosti 79,90€ BREZPLAČNO.
Naročnina vsebuje: 6 številk revije ADMA, dostop do ADMA portala ter 6 ADMA delavnic. *

ZGODNJA NAROČNIŠKA
330 €

Velja za naročnike revije ADMA ob prijavi in plačilu do 31.1.2018.
Kotizacija vključuje:

- udeležbo na vseh predavanjih
- pogostitve med odmori
- 2x ADMA večerno zabavo
- gradivo oz. prezentacije govornikov
- torbo za prenosnik znamke Golla



Popusti se ne seštevajo. Cena ne vključuje DDV.

ZGODNJA REDNA
370 €

Velja ob prijavi in plačilu do 31.1.2018.
Kotizacija vključuje:



- ADMA naročnino za leto dni*
- udeležbo na vseh predavanjih
- pogostitve med odmori
- 2x ADMA večerno zabavo
- gradivo oz. prezentacije govornikov
- torbo za prenosnik znamke Golla


Popusti se ne seštevajo. Cena ne vključuje DDV.

Na podlagi prijave vam bomo poslali račun, ki ga poravnate v navedenem plačilnem roku. Kotizacijo lahko poravnate tudi pred prejemom računa na IBAN SI56 0292 1008 9918 850 (Nova Ljubljanska banka, d.d., Ljubljana), sklic na št. 4192 - (matična št. plačnika).

* ADMA naročnina OMOGOČA BREZPLAČNO UDELEŽBO NA ŠESTIH ADMA SEMINARJIH:
  • 30. januar, STILSKI NASVETI ZA UREJEN POSLOVNI VIDEZ (Barbara Merlak, diplomatka)
  • 14. februar, TEHNIKE SPROŠČANJA (Mateja Tuta, mojAxis)
  • 13. junij, SAMOZAVESTNA GOVORICA TELESA (Edvard Kadič)
  • 27. september, PRISLUHNIO TELESU (Milena Tuta, mojAxis)
  • 25. oktober, KOMUNIKACIJA V KONFLIKTNIH SITUACIJAH (Rudi Tavčar, MBA)
  • 29. november, ADMA DAN ZAME


Po preteku zgoraj navedenih zgodnjih cen kotizacij, ki veljajo do 31. januarja 2018, bodo veljale naslednje cene:
- zgodnja naročniška 350€, zgodnja redna 390€ (do 28. februarja 2018),
- zgodnja naročniška 370€, zgodnja redna 410€ (do 31. marca 2018),
- zgodnja naročniška 390€, zgodnja redna 430€ (do 30. aprila 2018).

Po preteku zgodnjih cen kotizacij bo veljala redna cena. Naročniška 400€, redna 440€.
Cene ne vključujejo DDV.


FOTOUTRINKI 2017


Grand Hotel Bernardin

Obala 2
6320 Portorož
T: 05 690 70 00 | F: 05/690 70 10
E: booking@bernardingroup.si
W: www.bernardingroup.si


T: 080 33 44
E: izobrazevanje@planetgv.si

Nočitve urejate neposredno s ponudniki kapacitet. Kontaktne podatke imajo objavljene na svojih spletnih straneh. Ob rezervaciji nujno navedite, da ste udeleženka/udeleženec kongresa ADMA. Sobe bodo za udeležence rezervirane do konca marca 2018, po tem datumu bodo sobe na voljo glede na aktualno razpoložljivost po hotelih, zato vas vabimo, da pohitite s prijavo in rezervacijo nočitev!

GH Bernardin 5*

Minimalno bivanje 2 noči:
Dvoposteljna soba: 81€/nočitev z zajtrkom na osebo
Enoposteljna soba: 135€/nočitev z zajtrkom

Podaljšano bivanje (sobota, nedelja):
Dvoposteljna soba: 83€/nočitev z zajtrkom in večerjo na osebo
Enoposteljna soba: 105€/nočitev z zajtrkom in večerjo

Dodatne ugodnosti:
Za rezervacije do 18. februarja: 10% popust
Za rezervacije med 18. februarjem in 18. marcem: 5% popust

Cena vključuje:
- Uporaba hotelskega bazena, Paradise Spa (7.00–19.00)
- Brezžični dostop do interneta
- Parkirišče
- Ob rezervaciji podaljšanega bivanja 1-kraten vstop v savno

Povsod se prišteje še turistična taksa: 1,27€ na osebo na noč in prijavnina 1€ na osebo.


Hotel Historian 4*

Minimalno bivanje 2 noči:
Dvoposteljna soba: 63€/nočitev z zajtrkom na osebo
Enoposteljna soba: 99€/nočitev z zajtrkom

Podaljšano bivanje (sobota, nedelja):
Dvoposteljna soba: 64€/nočitev z zajtrkom in večerjo na osebo
Enoposteljna soba: 86€/nočitev z zajtrkom in večerjo

Dodatne ugodnosti:
Za rezervacije do 18. februarja: 10% popust
Za rezervacije med 18. februarjem in 18. marcem: 5% popust

Cena vključuje:
- Uporaba hotelskega bazena, Paradise Spa (7.00–19.00)
- Brezžični dostop do interneta
- Parkirišče
- Ob rezervaciji podaljšanega bivanja 1-kraten vstop v savno

Povsod se prišteje še turistična taksa: 1,27€ na osebo na noč in prijavnina 1€ na osebo.


Hotel Vile Park 3*

Minimalno bivanje 2 noči:
Dvoposteljna soba: 52€/nočitev z zajtrkom na osebo
Enoposteljna soba: 76,5€/nočitev z zajtrkom

Podaljšano bivanje (sobota, nedelja):
Dvoposteljna soba: 46€/nočitev z zajtrkom in večerjo na osebo
Enoposteljna soba: 64€/nočitev z zajtrkom in večerjo

Dodatne ugodnosti:
Za rezervacije do 18. februarja: 10% popust
Za rezervacije med 18. februarjem in 18. marcem: 5% popust

Cena vključuje:
- Uporaba hotelskega bazena, Paradise Spa (7.00–19.00)
- Brezžični dostop do interneta
- Parkirišče
- Ob rezervaciji podaljšanega bivanja 1-kraten vstop v savno

Povsod se prišteje še turistična taksa: 1,27€ na osebo na noč in prijavnina 1€ na osebo.



ORGANIZATORJA

EKIPA

Isabela Kovačič, vodja projekta
T: 01 30 94 413
E: isabela.kovacic@planetgv.si

Polona Koštomaj, sponzorska sodelovanja
T: 01 30 94 449
E: polona.kostomaj@planetgv.si