O knjigi

Priročnik ponuja na 333 straneh izčrpna navodila in nasvete kako poslovati, se obnašati in potovati v tujini v vseh državah sveta. Kako sodelovati in sestankovati ter se družiti s tujci v tujini in pri nas doma, ko pridejo na obisk; kako v službi, družini in doma ter družbi in pogostitvi. Kakšni so različni običaji in navade ter vere, kako v večjih mestih priti do in od letališča ter koliko je oddaljeno od središča mesta, v kateri smeri, ter čas vožnje. Skratka vse kar morate vedeti v tujini, da ste lahko uspešni in brez neprijetnih zadreg ter na kaj morate paziti v tujini, da se izognete težavam. Priročnik je obvezno gradivo za vse ki sodelujejo s tujino od vodilnih, prodaje, HR, zaposlovanje tujcev doma in dela v tujini ter vse, ki bi si radi razširili obzorja in vedenje o svetu.


  • Vse kar morate vedeti pri poslovanju s tujci
  • vse države vseh celin na 333 zgoščenih straneh
  • čez 160 držav zbranih po skupinah za enostaven in lažji pregled
  • pomembne države so še posebno podrobno obdelane
  • pravila in primernost oblačenja po državah in priložnostih
  • izčrpno o vseh verah in običajih po državah
  • izkušnje in dopolnitve so dostopne na spletni strani
  • nasveti o vožnji in varnosti po mestih, državah
  • kako se izogniti posledicam časovnega zamika na poti
  • kako najbolje in najvarneje priti do letališča, kako voziti po levi strani
  • delo s poslovneži in uradniki v državi; stiki, sodelovanje, sestanki in predstavitve
  • zaželjene in nezaželjene vsebine v pogovoru, (ne)primerna darila po državah
  • kako poslovati in se družiti s tujci v podjetju, družini, na, zabavi, domu
  • opozorila na običajne in skrite napake ter pasti posla s tujci

Mnenja o knjigi

»...pomembno in celo prelomno delo...skriva bogastvo podatkov, ki bodo slovenskim poslovnežem v veliko pomoč pri spoznavanju kulturne raznovrstnosti sveta, še posebej, ko se je treba na hitro pripraviti na poslovna srečanja.« Dr. Dan Podjed, docent antropologije


»Kot nalašč za našo svetovno prodajo!« Aleš Kristančič, vinar/lastnik Movia


»Razumevanje tuje kulture je ključ za izgradnjo novih poslovnih povezav.« Barbara Uranjek, izvršna direktorica Britansko-slovenske gospodarske zbornice


»Vodil sem izterjave in zastopal koristi upnikov v več kot 80 državah sveta in vsakodnevno delujem v najrazličnejših mednarodnih okoljih, kjer mi priročnik pride še kako prav!«Leon Zalar, direktor Kvestor


Želite izvedeti več iz prve roke?

Prijavite se na seminar Poslovne navade sveta!

+ -
69,00 €
Dodaj v košarico