Kako komunicirati, ko je naš sogovornik težaven

4. JUNIJ 2018

OD 9. DO 16. URE

Ljubljana, Slovenija

Planet GV, Likozarjeva 3

KAKO KOMUNICIRATI, KO JE NAŠ
SOGOVORNIK TEŽAVEN


Veste, kako komunicirati, ko je vaš sogovornik težaven? Kako in kaj takrat, ko se zaradi sogovornikovega nespoštljivega odnosa, gospodovalne ali vzvišene drže, neupravičenega razburjanja ali vsiljevanja svojega mnenja, ter drugega agresivnega ali manipulativnega vedenja, ob njem ne počutimo dobro in zato težko delamo. Kako ohraniti »mirno kri« in pripraviti sogovornika na sodelovanje?


Z upoštevanjem pravil profesionalne komunikacije ter razvijanjem naše socialne in čustvene inteligentnosti nam je pri delu z ljudmi prihranjena marsikatera osebna prizadetost, ogorčenost ali užaljenost, zaradi katere izgubljamo energijo in doživljamo stres.


Izboljšajte svoje poslovno in osebno delovanje ter se naučite umetnosti profesionalne komunikacije tudi v težkih situacijah!



Program poteka v obliki interaktivne izobraževalno-svetovalne delavnice z aktivnim sodelovanjem udeležencev, delom na primerih iz prakse, praktičnimi vajami in treningom komunikacijskih veščin.


Zaradi interaktivnega dela na delavnici je število udeležencev omejeno. Prednost bodo imeli tisti, ki se bodo prijavili prej.



Program poteka v obliki interaktivne izobraževalno-svetovalne delavnice z aktivnim sodelovanjem udeležencev, delom na primerih iz prakse, praktičnimi vajami in treningom komunikacijskih veščin.


Zaradi interaktivnega dela na delavnici je število udeležencev omejeno. Prednost bodo imeli tisti, ki se bodo prijavili prej.




Program


  • Namen in pravila profesionalne poslovne komunikacije.
  • Psihološka distanca in profesionalnost v poslovnih odnosih.
  • Kdo so težavni in zakaj so težavni.
  • Kdaj bodo težavni prenehali biti težavni?
  • Jaz pa že nisem težaven/težavna.
  • Vpliv naše naravnanosti na izid komunikacije.
  • Vrste težavnih sogovornikov.
  • Razlika med težavnim in razburjenim sogovornikom.
  • Kako z »vročekrvnimi, gospodovalnimi, agresivnimi, nesramnimi, arogantnimi, super pomembnimi, vedno pametnimi, nepopustljivimi, sumničavimi, manipulativnimi, negativnimi, obupanimi, mučeniškimi, neodločnimi, prestrašenimi, pretirano občutljivimi …«?
  • Vsi smo samo ljudje. Kako na profesionalen način postavimo mejo in kdaj zaključiti pogovor.
  • Kako nam lahko naša neverbalna komunikacija pomaga pri utrjevanju naše pozicije in hkrati ohranja sodelovalen odnos.
  • Razvijanje profesionalne distance pri delu s težavnimi sogovorniki.
  • Razmejevanje osebne odgovornosti in kako ostati osebno neprizadeti.
  • Obvladovanje stresa in krepitev osebnostne čvrstosti pri delu s težavnimi sogovorniki.



KAJ SE BOSTE NAUČILI?


  • Kako pristopiti k različnim sogovornikom in z njimi sodelovati.
  • Izogibati se konfliktom.
  • Izogniti se najbolj škodljivim motnjam in napakam v komunikaciji.
  • Uporabljati najmočnejša psihološka orodja za učinkovito delo z ljudmi.
  • Razumeti nebesedno komunikacijo in telesno govorico.

CILJI PROGRAMA

Udeleženci delavnice boste:


  • spoznali vrste težavnih sogovornikov in njihovo notranjo psihološko logiko.
  • spoznali, kako voditi pogovor s težavnimi sogovorniki in ga uspešno zaključiti,
  • s treningom usvojili komunikacijske metode, uspešne za delo s težavnimi sogovorniki,
  • razvili profesionalno distanco in osebnostno čvrstost.



za koga je DELAVNICA primerNA

  • za vodstvene delavce,
  • za vse, ki pri delu veliko komunicirate v težavnih situacijah (pravo, finance, izvršbe itd.),
  • za tržnike in predstavnike za odnose z javnostmi, odgovorne za stike z javnostmi,
  • za odgovorne za reševanje pritožb in reklamacij,
  • za uslužbence, ki delajo s strankami,
  • za vse, ki bi radi izboljšali svoje odnose s drugimi.


Praktična in interaktivna delavnica, primerna za vse zaposlene v organizaciji!


Praktična in interaktivna delavnica, primerna za vse zaposlene v organizaciji!


PredavateljICA

 
MAG. FRANKA BERTONCELJ

Magistra priholoških znanosti

Magista psiholoških znanosti z večletnimi izkušnjami na področju organizacijske psihologije in samostojna svetovalka za izbiro, razvoj ter izobraževanje zaposlenih.

Več ...

Vodi delavnice, treninge in coaching za vodje ter zaposlene, sodeluje s podjetji in organizacijami pri izvedbi organizacijskih ter tržnih raziskav, ukvarja pa se tudi z individualnim psihološkim svetovanjem za posameznike. Uporablja pretežno metode transakcijske analize, vedenjsko-kognitivni pristop in nove principe pozitivne psihologije.

Prijava in kotizacija

PRIJAVA do 30. 03. 2018
220 €

Vključuje

gradivo in okrepčila med odmori.

Cena ne vključuje DDV.


Zgodnja prijava je mogoča do 30. 03. 2018


REDNA PRIJAVA
260 €


Vključuje gradivo in

okrepčila med odmori.



Cena ne vključuje DDV.

PAKET: 2 OSEBI
420 €

Cena na udeleženca: 210 €


Vključuje gradivo in

okrepčila med odmori.


Cena ne vključuje DDV.

PAKET: 3 OSEBE
540 €

Cena na udeleženca: 180 €


Vključuje gradivo

in okrepčila med odmori.


Cena ne vključuje DDV.

Na podlagi prijave vam bomo poslali račun, ki ga poravnate v navedenem plačilnem roku. Kotizacijo lahko
poravnate tudi pred prejemom računa na IBAN SI56 0292 1008 9918 850
(NLB d.d. , Trg republike 3, Ljubljana), sklic na št. 4223-matična št. plačnika.

Planet GV

Likozarjeva 3, 1000 Ljubljana 

Želite biti redno obveščeni o naših izobraževalnih dogodkih?

Prijavite se na naše e-novice