ADMA JESENSKI POSVET
PISARNIŠKE ODLIČNOSTI


8. in 9. november 2018

DNIURMINUTSEKUND

Maribor, Hotel Habakuk



Vabljeni na osrednji izobraževalni posvet zaposlenih v pisarniškem poslovanju,
ki vsako leto združi več kot sto poslovnih sekretark, tajnic, asistentov
in vodij pisarn iz cele Slovenije!


Posvet poleg vrhunskih predavanj prinaša tudi delavniški del, kjer bodo udeleženci pridobili konkretna znanja s področja programskih orodij, kreativnosti, izražanja, marketinga, računovodstva in tujih jezikov.
Na posvetu pa seveda ne bo manjkalo niti druženja, nagradnih iger, daril in kup drugih presenečenj!


ZAKAJ NA POSVET


Navdihujoča predavateljska zasedba

Svoje znanje in izkušnje bodo delili strokovnjaki in vrhunski predavatelji, ki vas bodo opremili z veščinami ADME prihodnosti.

Aktualne teme

Aktualne vsebine in usmerjenost k strateškemu razmišljanju, predstavljene ideje boste lahko takoj prenesli v prakso.

Odlična družba

Posvet združuje več kot 100 zaposlenih v pisarniškem poslovanju in je odlična priložnost za tkanje novih poslovnih in prijateljskih vezi.

Četrtek, 8. november
8.00–9.00

Registracija in jutranje minglanje

9.00–9.10

Otvoritev in pozdravni nagovor

VODENJE IN KOMUNIKACIJA

9.10–9.50

Učinkovito reševanje konfliktov

Matej Delakorda, GROW Adriatik

Konflikti so sestavni del našega življenja in pomembno je, da jih znamo konstruktivno reševati. Čeprav nam je to težko sprejeti, se reševanje vsakega konflikta začne pri nas samih. Rešujemo ga lahko na različne načine, glede na situacijo in cilj, ki ga želimo doseči. Na delavnici si bomo, na zabaven in kreativen način, pogledali različne načine reševanja konfliktov, spoznali svoj prevladujoč odziv na konflikt in se opolnomočili, da konflikt vidimo kot priložnost za osebno rast.

9.50–10.35

Pozitivna psihologija pri vodenju in medsebojnih odnosih

dr. Marko Divjak, DOBA Fakulteta

Pozitivna psihologija je samostojna znanstvena disciplina, ki se ukvarja s preučevanjem dejavnikov in okoliščin, ki prispevajo k blagostanju, sreči in osebni rasti. Na predavanju boste spoznali osnove pozitivne psihologije in nekatere pomembne koncepte, ki so pomembni za krepitev pozitivnega organizacijskega vedenja. Izvedeli boste tudi nekaj konkretnih napotkov za ravnanje/komuniciranje s sodelavci na delovnem mestu, skladno z znanstvenimi spoznanji pozitivne psihologije, ki lahko pomembno prispevajo k boljšemu počutju na delovnem mestu in k drugim pozitivnim organizacijskim izidom.

10.35–11.15

7 faz uspešnega uvajanja sprememb

Milan Krajnc, Dinamični model vodenja

Praksa je pokazala, da največ napak naredimo, če ne začnemo v pravilnem zaporedju. Zaradi napačnih korakov pogosto naredimo več škode, kot koristi. Res, da je delo na koncu opravljeno, vendar, ko primerjamo stroške z prihodki, ugotovimo, da smo porabili preveč časa, energije, živcev in denarja za rezultat, ki smo ga ustvarili. Ko sem opazoval naravo, sem ugotovil, da se vsi koraki in procesi zelo premišljeni, čeprav zgleda vse zelo spontano. Tako sem razvil logično zaporedje korakov, ki vedno prinesejo pozitiven rezultat z mirni živci.

11.15–11.45

Odmor

NOVE TEHNOLOGIJE

11.45–12.15

Kako smo lahko bolj učinkoviti s pomočjo podatkov

Igor Korelič, CTO, Result

Podatki nas obkrožajo z vseh strani in so nam velikokrat nevidni. Kadar podatki niso praktično uporabljeni jim pravimo »dark data« ker lahko kot uporabniki dejansko tavamo v temi, če nimamo pravih informacij. Podatek postane uporabna informacija šele takrat, ko podatke ustrezno obdelamo, združimo, seštejemo, uravnotežimo ….

Kako se v praksi spopadamo z obdelavo podatkov? Kdo se še ni srečal s prepisovanjem podatkov iz programov v eno ali več preglednic, ter izdelal še skupno preglednico. In nato vsak naslednji mesec ponovno vse od začetka.

Moderna orodja poslovne inteligence so dostopna vsem. So enostavna za uporabo in izjemno zmogljiva. Uporabljajo jih tudi največji velikani kot so Facebook, Twiter, Instagram; zakaj jih ne bi tudi vi.

12.15–12.45

Blockchain kot nova poslovna realnost

Janez Kravcar, ICONOMI Inc

Blockhain je ena najpomembnejših tehnoloških inovacij vse od iznajdbe interneta. Pogosto se zmotno enači z bitcoinom, eno od virtualnih valut, ki je bila pravzaprav le prvi uspešni produkt te revolucionarne tehnologije. Blockchain bo z implementacijo decentraliziranega sistema, v katerem je med drugim mogoč prenos digitalnega denarja brez zunanje nadzorne insititucije in avtomatsko izvrševanje pogodb močno spremenil tudi delovanje poslovnega sveta, kjer bo imel velik vpliv na vse obstoječe poklice.

12.45–13.15

Varna raba interneta

Tadej Hren, SI-CERT

Si predstavljate, da z enim napačnim klikom izgubite vse pomembne dokumente vašega podjetja?
Na konkretnih primerih bodo predstavljeni načini, kako spletni goljufi vzpostavijo komunikacijo z nami in zgradijo krinko verodostojnosti, kako nas prepričajo, da sami sebi naklikamo virus in kakšne posledice imajo tovrstni napadi na podjetje. Vračamo se k osnovam e-mail komunikacije, saj se kot najboljša obramba izkaže preudarno odpiranje priponk.

13.15–14.45

Kosilo

KARIERNI IZZIVI

14.45–15.10

Osredotočeno do zastavljenih ciljev

Maja Fink, Poslovna asistentka/tajnica leta 2018

Konec vsakega leta začnemo razmišljati o tem, kar si želimo doseči in uresničiti v prihajajočem letu. Največkrat vse skupaj ostane le pri dobri ideji. Ko se odločimo za spremembo so uspešni tisti, ki si zastavijo specifične in realistične cilje ter pri doseganju zastavljenega vztrajajo . Ampak, ali sploh zmorem doseči zastavljen cilj? Da. Vsi zmoremo in strah pred neuspehom je pri doseganju ciljev največja ovira. Skozi predavanje bomo spoznali kako si zastaviti jasen in dosegljiv cilj, kaj storiti, če nam ne gre vse tako kot smo si zamislili, kako premagati strah pred neuspehom ter kako se samo motivirati.

15.10–15.40

ADMA prihodnosti okrogla miza

Top finalistke izbora PA/TL 2018: Petra Arnež, Maja Fink in Cvetka Peterlin, Moderatorka: Polona Koštomaj, odgovorna urednica revije ADMA

15.40–16.15

Ženski principi delovanja v poslovnem svetu

Andreja Cepuš, ENVIR

Na predavanju bomo odprli dialog o tem:

  • kaj v resnici pomenita ženski in moški princip in zakaj ju je dobro spoznati pobliže
  • katere kvalitete so ključne zanju
  • kako te kvalitete zavestno povabimo v svoje življenje
  • kaj pomeni notranje ravnovesje in zakaj je pomembno
  • kako to odseva v naših odnosih
  • kako z avtentičnostjo svoje biti širimo zavest in spreminjamo svet.
Spoznali boste, kako celovito sprejeti sebe ter prepoznali, kako odpreti ravnovesje v nas ter zunaj nas.


16.15–16.45

Kako v praksi pravilno in učinkovito urejati delovna razmerja

Andreja Samec Koderman, Kadrovska revizija

16.45–17.15

ADMA navdih Ustavi se!

Anja Vogrič in Andreja Verovšek

V svetu perfekcionizma si težko privoščimo neuspeh, zato smo v stalnem strahu, da ne bomo dovolj dobri, ne bomo zadovoljili pričakovanj in bili sprejeti takšni, kot smo. Razpeti med obveznosti težko najdemo čas zase, svoje želje in potrebe. Predavateljici nagovarjata vse nas, ujete v prehiter tempo življenja, da pomislimo nase.
V neklasičnem predavanju ponujata recept in predstavita ključne vidike, ki nudijo priložnost za premik k bolj lahkotnemu bivanju in poslovnemu ustvarjanju.

17.15–18.00

Okusi Štajerske - degustacija štajerskih vin

20.30

Večerna zabava

Gondola fun bar

Petek, 9. november

ZDRAVJE IN DOBRO POČUTJE

9.00–9.30

Meditacija z zvokom

Tjaša Cepuš, Zvočni SPA

Zvok je že od nekdaj močno zdravilno orodje s katerim so si pomagala že mnoga ljudstva (gong izhaja od časa 4000 let p.n.š.) in civilizacije. Zvok uravnava delovanje obeh možganskih hemisfer. Možgani ob poslušanju zvoka preidejo v frekvenco alfa ali celo theta stanja, kar pomeni, da vstopamo v našo podzavest in se osvobajamo vseh strahov, misli, negativnih vzorcev, prepričanj, čustev, ter energetskih blokad, ki se prenesejo na fizično telo. Na predavanju bomo spoznali, kako si lahko z zvokom pomagamo, da živimo bolj sproščeno in kvalitetno.

9.30–10.00

Premagovanje izzivov srednjih let na delovnem mestu

Magdalena Fabčič, Pogumna.si

Srednja leta prinašajo pomembne življenjske prelomnice, tudi burno obdobje hormonskih sprememb menopavze.
Kako obvladati specifične težave in učinkovito poskrbeti za lastno zdravje, potrebno za optimalno delovanje tako v delovnem kot v zasebnem okolju? Interaktivna delavnica bo udeleženkam pomagala razumeti, kakšne spremembe lahko pričakujejo, zakaj do njih prihaja in kako se z njimi uspešno soočiti. Ponudila bo praktične naravne rešitve za obvladovanje izzivov srednjih let.

10.00–10.30

Pravilno sedenje na delovnem mestu

Katja Gaber Vodopivec, DivineTimeAcademy.com

Sedenju pri delu se težko izognemo, vendar sem verjamem, da razgibano telo omogoča lažje opravljanje dela, pravilno sedenje vodi do manj utrujenosti, pravilna drža pripomore k samozavestnejšemu nastopu in bolj suverenemu izražanju. To dosežete hitro, enostavno in učinkovito (izgovori: »Ni časa… Ne morem... Ne znam…« odpadejo) kar med delom, na delovnem mestu.
»4 triki za bolj zdravo sedenje« in pravilo »10 sekund za zdravje med delom« vam bodo pomagali do bolj zdravega sedenja na delu in doma.

10.30–11.00

Odmor

OSEBNA BLAGOVNA ZNAMKA

11.00–11.30

Razlika med osebnim in poslovnim videzom

Jerneja Agić, obleci.se

Na delovnem mestu s svojim videzom sporočamo svoje profesionalnost in profesionalnost našega podjetja. Naše besede dobijo težo ob celovitosti sporočanja, ki jo tvori usklajenost med besedami in osebnim videzom. Na predavanju bomo odgovorili na vprašanja Kako komuniciramo s svojim videzom? Kaj je naš osebni in kaj je naš poslovni videz?Katere barve in kroji ustvarjajo kompetentnost in avtoritativnost poslovnega videza? Pasti modnih dodatkov in vzorcev v oblačilih, ki rušijo poslovno kredibilnost?

11.30–12.30

Premagovanje poslovnih komunikacijskih izzivov v slovenščini in tujih jezikih

Vesna Sodnik in LanguageSitter®

Kot strokovnjaki na jezikovnem področju vam skozi celo leto prek Jezikovnega kotička v ADMI in brezplačnih jezikovnih delavnic nudimo podporo na jezikovnem področju. Vendar komunikacija v tujem jeziku sega dlje od zgolj pravilne uporabe slovnice in pravih vljudnostnih fraz. Pravijo celo, da verbalna komunikacija predstavlja zgolj 35 % celotnega pogovora. Da boste svoje poslovne partnerje pozdravili celostno v njihovem ali njim znanem jeziku, bomo v tokratno predavanje vključili še nasvete za preostalo neverbalno komunikacijo. Spoznali boste, kaj je mednarodno sprejeto, kaj je specifično za poslovno komunikacijo posameznega naroda, kako komunicirati prek telefona in kako se naš odnos izraža tudi skozi napisane besede; vse podkrepljeno s primeri dobrih in slabih praks ter predlogi v najpogosteje uporabljenih tujih jezikih.

12.30–13.00

Kako uporabiti instagram za posel

Filip Pesek, filippesek.com

Instagram je trenutno najbolj vroče socialno omrežje, ki mu mnogi celo napovedujejo, da bo v kratkem po številu uporabnikov prehitel Facebook. Priložnosti na njem je ogromno, vprašanje pa je, če jih znate izkoristiti. Govorili bomo o tem, kaj to socialno omrežje sploh je in kaj lahko na njem naredite.

13.00–14.00

Kosilo

DELAVNICA

14.00–16.30

Razmišljajte strateško veščine in izzivi ADME prihodnosti

Delavnica bo namenjena raziskovanju izzivov in veščin, ki naj bi vodile zaposlene v pisarniškem poslovanju v prihodnosti.

16.30

Zaključek posveta

Organizator si pridržuje pravico do spremembe programa.

UDELEŽENCI O POSVETU

Jesenski posvet ADMA je izredno lepa priložnost, kjer človek poleg vseh zanimivih sogovornikov in različnih tem spozna vsaj toliko tudi zanimivih ljudi. Je lepa izkušnja, kjer skozi krajše, a izredno zanimive, predstavitve in predavanja posameznikov odkrivaš tudi področja, ki so ti manj znana. Če k temu dodate še izvrstno vzdušje in udeleženke, ki se zberejo iz različnih krajev Slovenije, je to dogodek, ki se ga je vredno udeležiti.
Jasna Gabrič županja, Občina Trbovlje
Izredna izkušnja, ki mi je dala veliko novega in uporabnega znanja. Organizacija je bila na višku, sproščeno vzdušje, nova poznanstva, veliko smeha, dobra volja, komunikacija, pozitivna energija, čudoviti predavatelji z veliko praktičnih primerov. Hvaležna sem, da sem se lahko udeležila tega dogodka.
Karin Drenik poslovna sekretarka, Q Techna
Pravijo, da je najbolj zapravljen tisti čas, ko se nismo smejali. In ravno nasmejani, energični obrazi so mi ostali na lanskoletnem jesenskem posvetu najbolj v spominu, z izjemnimi predavatelji, ki so s širino svojega znanja dali občutek, da tudi sam lahko dosežeš in zmoreš vse tisto, ki se ti zdi na trenutke nedosegljivo.
Barbara Perše tajništvo direktorja družbe, Terme Krka, d.o.o., Novo mesto

PREDAVATELJI

 
dr. marko divjak

predavatelj, DOBA Fakulteta

Dr. Marko Divjak je predavatelj predmetov s področij metodologije, psihologije in komunikacije. Več let je bil kot raziskovalec zaposlen v podjetju Interstat d. o. o., kjer se je ukvarjal s tržnimi in z javnomnenjskimi raziskavami.

Več ...

Dr. Divjak je zaposlen na DOBA Fakulteti, kjer je nosilec predmetov s področij metodologije, psihologije in komunikacije. Že trikrat zapored so ga študenti izbrali za naj učitelja magistrskih študijskih programov. Več let je bil kot raziskovalec zaposlen v podjetju Interstat d. o. o., kjer se je ukvarjal s tržnimi in z javnomnenjskimi raziskavami. V podjetju je pet let opravljal tudi vlogo direktorja.

 
MATEJ DELAKORDA

trener in moderator, GROW Adriatik

Matej Delakorda je trener, konzultant in moderator, glavnino njegovega dela pa predstavlja vsebinsko moderiranje dogodkov, vodenje skupin in izvajanje delavnic za skupine podjetnikov, zaposlenih in mladih, ki želijo poglobiti svoje razumevanje voditeljstva.

Več ...

Matej Delakorda je trener, konzultant in moderator za mednarodno mrežo podjetništva CEED in za mednarodni podjetji za razvoj kadrov: GROW Group (Madžarska) in Grow Adriatik (Slovenija). Glavnino njegovega dela predstavlja vsebinsko moderiranje dogodkov, vodenje skupin in izvajanje delavnic za skupine podjetnikov, zaposlenih in mladih, ki želijo poglobiti svoje razumevanje voditeljstva. Štipendist in alumni Šole za voditeljstvo »School for Leaders« (Poljska), Med 2012 in 2014 uradni predavatelj izobraževalnega podjetja Landmark Worldwide (Velika Britanija) na temo voditeljstva in skupinske dinamike, prav tako so-organizator in voditelj TEDx dogodkov. Dolgoletni TV voditelj, moderator in odgovorni urednik elektronskega medija/spletne televizije Studio 12, soustanovitelj in moderator projekta moške skupine, v prostem času pa tudi plesalec argentinskega tanga, ki ples povezuje z razvojem mehkih veščin in kompetenc s poudarkom na medsebojni komunikaciji.

 
FILIP PESEK

strokovnjak za digitalni marketing, filippesek.com

Filip Pesek je fenomen slovenskega spleta. S svojimi naprednimi marketinškimi sistemi je v obdobju enega leta ustvaril enega izmed najbolj prepoznavnih osebnih brandov pri nas.

Več ...

Filip Pesek je fenomen slovenskega spleta. S svojimi naprednimi marketinškimi sistemi je v obdobju enega leta ustvaril enega izmed najbolj prepoznavnih osebnih brandov pri nas. Opazili ste ga lahko
tudi na Radiju in Televiziji Slovenija, Radiu 1, reviji Reporter, Slovenskih Novicah in mnogih drugih. Več o njem si preberite na https://filippesek.com/.

 
MILAN KRAJNC

pedagog in psihoterapevt, Dinamični model vodenja

Milan Krajnc je pedagog in psihoterapevt z 19-letno zasebno prakso. Rešuje poslovne in osebne krize, ki izhajajo iz ujetosti v otroštvu.

Več ...

Milan Krajnc je pedagog in psihoterapevt z 19-letno zasebno prakso. Rešuje poslovne in osebne krize, ki izhajajo iz ujetosti v otroštvu. Mlade uči, da ne ponavljajo napak odraslih. Predvsem pa se je specializiral za direktorje, ki imajo občutek, da so sami na vrhu. Tako je trenutno prisoten v Lidl Slovenija, Plastika Skaza.

 
MAGDALENA FABČIČ

vodnica skozi menopavzo, Pogumna.si

Magdalena Fabčič je univ. dipl. biologinja, coach ACTP in moderatorka, ki kot vodnica skozi menopavzo pomaga posameznicam in organizacijam obvladati izzive prehoda v srednja leta ter zmanjšati vpliv menopavznih težav na delovno uspešnost in kvaliteto življenja.

Več ...

Magdalena Fabčič je univ. dipl. biologinja, coach ACTP in moderatorka, ki kot vodnica skozi menopavzo pomaga posameznicam in organizacijam obvladati izzive prehoda v srednja leta ter zmanjšati vpliv menopavznih težav na delovno uspešnost in kvaliteto življenja.

Srednja leta so pri ženskah namreč neizbežno povezana s hormonskimi spremembami menopavze. In kot je pokazala Študija Univerze v Nottinghamu, skoraj 40% zaposlenih žensk občuti negativne učinke menopavze na njihovo delovno uspešnost.

Zato je Magdalena razvila inovativen program »IZZIVI SREDNJIH LET«, s ciljem, da bi bile ženske spet polne energije in se počutile dobro v svoji koži. Nudi jim učinkovito podporo pri izboljšanju življenjskega sloga na področju prehrane, uravnavanja stresa, telesne dejavnosti in skrbi zase ter jih nauči premagati vpliv hormonskih težav na njihovo zadovoljstvo, uspešnost in odnose na delovnem mestu in zasebno.

Predava predvsem v delovnih organizacijah, kjer na interaktivnih delavnicah ženskam predstavi praktične načine obvladovanja težav zaradi hormonskega neravnotežja ter jih z individualnim in skupinskim coachingom podpre pri doseganju ciljev.

Posameznice in organizacije ji zaupajo, ker svojo lastno izkušnjo povezuje s poglobljenim strokovnim znanjem s številnih medicinskih področij, ki si ga ja pridobila tekom dolgoletnega dela v farmacevtski industriji. Udeležila pa se je tudi Menopavzne šole 2015, sicer namenjene specialistom ginekologije.

S strastjo in pogumom uresničuje svoje poslanstvo: ženskam, ki se spopadajo z izzivi srednjih let, ponuditi model celostne podpore tako zasebno kot v delovnih organizacijah.

 
ANJA VOGRIČ IN ANDREJA VEROVŠEK

ustvarjalki akcije Ustavi se!

Anja Vogrič in Andreja Verovšek sta ustvarjalki akcije Ustavi se!

Več ...

Andreja Verovšek, univ. dipl. soc. del, mag. poslovnih znanosti in
vodja projektov, je bila vestna in požrtvovalna zaposlena mravljica, ki je soustvarila nekaj najpomembnejših programov za pomoč pri vzpostavitvi boljše kakovosti življenja posameznikov (brezplačni e-zdravstveni nasveti, za družine alkoholikov, žrtve trgovine z ljudmi, matere in otroke v stiski zaradi nasilja v družini, humanitarne in osveščevalne projekte …), ko je po 15ih letih delovnih in 40 letih osebnih izkušenj spoznala, da obstaja v življenju še kaj drugega, kot delo in skrb za druge. Raziskuje, kako v življenju najti pravo mero med delom in počitkom, med povezanostjo in umikom, med pripadati in biti samosvoj.

Anja Vogrič, mag. vseživljenjskega izobraževanja, je povezovalka zgodb v podjetju Over.Net, kjer sodeluje s poslovnimi partnerji na različnih projektih. Pri delu rada uporablja intuicijo. Je urednica portala Potovanja.Over.Net. Snovalka kozarca Uvid (In-Sight Glass), kjer skozi zgodbo išče in spoznava notranje ravnovesje. Je vodja Alumni kluba in zunanja sodelavka DOBA Fakultete. Rada ima zgodnja jutra v divji naravi, najraje ob vodi. Med potovanji spoznava sebe, nove kraje in ljudi. Ima svoj vrt prijateljstva, v njem rastline, ki so jih podarili bližnji. Družina ji pomeni trdnost, zavetje, moč. Ciljev, kje bo čez 5 let, nima, poskuša živeti in doživeti trenutek.

 
TADEJ HREN

strokovnjak za kibernetsko varnost, SI-CERT

Tadej Hren je izkušen strokovnjak na področju omrežne in informacijske varnosti. Sodeloval je tudi s policijo pri kriminalističnih preiskavah vdorov v elektronske račune slovenskih podjetij in leta 2012 prejel priznanje FBI za pomoč pri preiskavi botneta.

Več ...

Tadej Hren je zaposlen pri nacionalnem centru za odzivanje na omrežne incidente SI-CERT in je izkušen strokovnjak na področju omrežne in informacijske varnosti. Sodeloval je tudi s policijo pri kriminalističnih preiskavah vdorov v elektronske račune slovenskih podjetij in leta 2012 prejel priznanje FBI za pomoč pri preiskavi botneta.

 
MAJA FINK

Poslovna asistentka/tajnica leta 2018

Maja Fink je poslovna asistentka v upravi trenutno največjega gradbenega podjetja v Sloveniji - CGP d.d. in prejemnica naziva Poslovna asistentka/tajnica leta 2018.

Več ...

Poslovna asistentka v upravi trenutno največjega gradbenega podjetja v Sloveniji. Prejemnica naziva Poslovna asistentka/tajnica leta 2018. Ves čas vpeta v poslovno okolje poleg običajnih tajniških del in projektov vodi oddelek Poslovnega tajništva, ki ga sestavlja manjša skupina zaposlenih v podjetju. Izkušnje ima tudi z organizacijo in vodenjem prireditev. Več let je bila dramska igralka v gledališču in je aktivna tekačica kateri cilj v letošnjem letu je preteči prvi pravi maraton.

 
Igor Korelič

CTO, Result

Igor Korelič je tehnični direktor v družbi Result d.o.o., je doktor znanosti s področja managementa informacijskih sistemov. S področjem poslovne inteligence se ukvarja že več kot 12 let.

Več ...

Igor Korelič je tehnični direktor v družbi Result d.o.o., je doktor znanosti s področja managementa informacijskih sistemov. S področjem poslovne inteligence se ukvarja že več kot 12 let, pridobil je tudi mednarodni certifikat TDWI s področja poslovne inteligence. V zadnjih letih se ukvarja vodenjem projektov večjih informacijskih sistemov, ki vključujejo podsistem in orodja za podporo poslovne inteligence, finančnega planiranja in kontrolinga.

 
andreja cepuš

povezovalka dogodkov, besed in ljudi

Andreja Cepuš je po izobrazbi dipl. komunikologinja, sicer pa povezovalka: dogodkov, besed in ljudi. Delujočo na širokem komunikacijskem polju jo je pot življenja usmerila v poglabljanje modrosti ženskega principa delovanja v sebi in v družbi.

Več ...

Andreja Cepuš je po izobrazbi dipl. komunikologinja, sicer pa povezovalka: dogodkov, besed in ljudi. Ustanoviteljica Zavoda za povezovanje ENVIR – polja, ki združuje različne ljudi, perspektive in svetove z namenom prebujanja nove ustvarjalnosti skozi prostor povezanosti in skupnosti. Delujočo na širokem komunikacijskem polju (trženjsko komuniciranje in vodenje, pisanje, urednikovanje, spletni mediji, moderiranje, vodenje pogovornih večerov, oddaj), jo je pot življenja usmerila v poglabljanje modrosti ženskega principa delovanja v sebi in v družbi. Na področju vodenja ženskih krogov, delavnic in drugih izobraževalnih programov, namenjenih spoznavanju notranje dimenzije človeka, deluje že deset let (doma in v tujini), skoznje pa kreativno odpira prostor spoznavanju pristne ženske esence in pomena njenega delovanja v svetu.

Model izobraževalnih delavnic, ki ga Andreja razvija, združuje kreativni ženski princip, meditacijo, gib, poglobljeno komunikacijo, interaktivno delo, umetnost ter prostor zaupanja ter podpore. Programe je med drugim izvajala za podjetja BB Svetovanje d.o.o., Zavarovalnico Triglav d.d., ter za posameznice pod okriljem svojega zavoda za povezovanje Envir.

Andreja je tudi predsednica mednarodne organizacije ALL Ladies League za Slovenijo, globalne platforme za povezovanje žensk in spodbujanje ženskega principa voditeljstva v svetu (http://www.aall.in/chairs/andreja-cepus) ter aktivna v mnogo iniciativah v Sloveniji, ki raziskujejo in vnašajo v družbo nove koncepte voditeljstva, inovativne ter transformativne pristope k izobraževanju, umetnosti osveščenega bivanja, moči prostora ter na sploh celostno pristopajo k človeku in njegovi vpetosti v okolje.
Za svoj prispevek na področju osveščanja o ženskem principu delovanja ter njegovem pomenu za razvoj družbe ter sveta je prejela tudi nagradi na Women Economic Forumu v New Delhiju v Indiji: 'Iconic Leaders Impacting Society and Development (2016) in 'Iconic Women Creating a Better World of All' (2017).

Trenutno kot iniciatorka in programska koordinatorka ustvarja zgodbo nove slovenske iniciative vključujočega voditeljstva: World of Synergy: Inclusive Leadership (www.worldofsynergy.com) , ki bo svoj prvi mednarodni dogodek-izkustveno konferenco izvedla med 14. in 17. marcem 2019.

Ve o njenem delovanju in reference: www.envir.si

 
KATJA GABER VODOPIVEC

fizioterapevtka, Pilates Coach, DivineTimeAcademy.com

Katja Gaber Vodopivec pomaga vsem, ki na delovnem mestu (in po njem) veliko sedijo ali stojijo, da si povrnejo gibčno hrbtenico, kvalitetno spanje, življenje brez bolečin, da so bolj potrpežljivi in se dobro razumejo z ljudmi okoli njih.

Več ...

Katja Gaber Vodopivec pomaga vsem, ki na delovnem mestu (in po njem) veliko sedijo ali stojijo, da si povrnejo gibčno hrbtenico, kvalitetno spanje, življenje brez bolečin, da so bolj potrpežljivi in se dobro razumejo z ljudmi okoli njih, s tem, da jih nauči enostavnih, učinkovitih načinov samopomoči s terapevtsko masažo, Pilatesom, antistresnimi tehnikami in delavnicami o sedečem delu, ter načini, kako ostanejo čim dlje zdravi kljub sedenju, saj verjame, da ima vsako telo unikatno zmožnost zdraviti samega sebe, če mu le pomagamo pri tem, vsak dan sproti.
Po končanem študiju fizioterapije je 16 let delala v socialnem varstvu, od tega dobrih 11 let na delovnem mestu, kjer je delo opravljala večinoma sede, za računalnikom. Ravno poznavanje in uporaba različnih, enostavnih tehnik, ki jih sedaj preko njene DivineTimeAcademy.com strastno predaja naprej, ji je pomagala, da je lahko med sedečim delom skrbela za svoje zdravje. Znanje, ki ga je z leti dela še dodatno izpopolnila, dragocene izkušnje, ki jih je pridobila pri delu z ljudmi na delovnem mestu, z več kot 10 letnim sodelovanjem pri izobraževanju odraslih za poklica kozmetični tehnik in maser, vodenjem skupinskih in individualnih vadb, izvajanjem predavanj, izobraževanj in delavnic za društva, ustanove, podjetja, ter predanost iskanju in predajanju enostavnih rešitev za ohranjanje zdrave hrbtenice, ji pomagajo do številnih pozitivnih odzivov udeležencev njenih dogodkov.

 
JERNEJA AGIĆ

svetovalka za osebni in poslovni videz, obleci.se

Jerneja Agić je svetovalka za osebni in poslovni videz in tudi modna oblikovalka. Jerneja je po zaključku dveh fakultet v Sloveniji leta 2003 nadaljevala svojo profesionalno pot v Veliki Britaniji na vodilni šoli modnega oblikovanja Instituto Marangoni London.

Več ...


Jerneja Agić je svetovalka za osebni in poslovni videz in tudi modna oblikovalka. V njenih oblačilih se je predstavila Miss Slovenije. Jerneja je po zaključku dveh fakultet, Tekstilno konfekcijske tehnologije (v Mariboru) in Oblikovanje tekstilij in oblačil (v Ljubljani), leta 2003 nadaljevala svojo profesionalno pot v Veliki Britaniji (v Londonu) na vodilni šoli modnega oblikovanja Instituto Marangoni London, kjer je pridobila neprecenljive izkušnje in naziv Image Consultant (Svetovalka za osebni in poslovni videz). Iz diplomskega dela je izdelala priročnik "Oblačenje v slovenskem protokolu"
Je lastnica OBLECI.SE, kjer profesionalno svetuje posameznikom in skupinam. Svoje znanje prenaša tudi skozi publikacijo in je avtorica stokvonih člankov v revijah Manager, Tajnica, Poslovna asistenca, Korak pred konkurenco in tudi hrvaško managersko revijo “Poslovni savjetnik”
Trenutno deluje v Sloveniji in na Hrvaškem, kjer je prisotna na številnih kongresih, seminarjih in delavnicah. V vmesnem času se posveča svetovanju za individualne stranke.

 
tjaša cepuš

zvočni SPA

Sem ustvarjalka, umetnica in alkimistka, moj prispevek je podati ljudi v globoko zaznavanje višjih vibracij tega sveta, vibracij ki zdravijo, osmišljajo življenje in odpirajo naša srca ljubezni.

Več ...

Po poklicu univ. dipl. ekonomistka, zvočna alkimistka, Aurasound terapevtka, NPK maserka. Sem ustvarjalka, umetnica in alkimistka, moj prispevek je podati ljudi v globoko zaznavanje višjih vibracij tega sveta, vibracij ki zdravijo, osmišljajo življenje in odpirajo naša srca ljubezni. Z zvokom, glasbo in plesom se ukvarjam že vse življenje (učila sem se pri priznanih plesnih pedagogih v Sloveniji in tujini, glasbenih pedagogih in zvočnih terapevtih) – čutim, da je umetnost tista, ki z lahkoto odpira srca ljudi in jih povezuje v prijetno celoto.
Moj predstavitveni video: http://zvocni-spa.si/sound-spa-by-tjasa-cepus/
Ustvarjala sem že za različna podjetja: Steklarna Hrastnik, Terme Olimia, 500 podjetnic, Energetska občina, Portal miru v Sloveniji, M.I.C.E., Planet GV, RC IKTS Žalec..., izvajala koncerte s priznanimi glasbeniki v Cankarjevem domu, Hali Tivoli in drugod po Sloveniji. Moje reference si lahko ogledate tu: http://zvocni-spa.si/o-tjasi-cepus/ .
Več o vsem na: www.zvocni-spa.si

 
Andreja Samec Koderman

direktorica Kadrovske revizije

Andreja S. Koderman je strokovnjakinja za vzpostavljanje in razvoj HRM-ja in zagovornica načela, da je urejeno delovno pravno področje v podjetju odskočna deska za nadaljnji management zaposlenih.

Več ...

Andreja S. Koderman deluje kot direktorica Kadrovske revizije v okviru podjetja Kadrovske storitve d.o.o.. Je strokovnjakinja za vzpostavljanje in razvoj HRM-ja in zagovornica načela, da je urejeno delovno pravno področje v podjetju odskočna deska za nadaljnji management zaposlenih.
Svetuje na področju razvoja kadrovske funkcije v podjetjih in upravljanja s človeškimi viri, delovno pravne zakonodaje, selekcije kadrov, profiliranja zaposlenih ter razvoja in vpeljevanja motivacijskega sistema nagrajevanja.
Andreja je diplomirana ekonomistka – specialistka managementa, licencirana svetovalka Profiles International. Kot kadrovska revizorka podjetjem pomaga vzpostaviti varne delovnopravne temelje.
Februarja 2015 je v indijskem Mumbaju na Svetovnem kongresu za razvoj človeških virov kot prva Slovenka prejela eno najprestižnejših nagrad za področje vodenje in razvijanja talentov (Talent Acquisition Leadership Award), ki jo posameznik lahko prejme za svoje delo. V letu 2017 je na Svetovnem kongresu v Mumbaju ponovno prevzela istoimensko nagrado.

 
Cvetka Peterlin

TOP finalistka izbora Poslovna asistentka/tajnica leta 2018

Cvetka Peterlin je zaposlena kot poslovna sekretarka na Šolskem centru Novo mesto. Njeno delo zajema celostno pisarniško poslovanje, ki narekuje nenehno vključevanje novih vsebin pristopa k delu.

Več ...

Cvetka Peterlin je zaposlena kot poslovna sekretarka na Šolskem centru Novo mesto. Njeno delo zajema celostno pisarniško poslovanje, ki narekuje nenehno vključevanje novih vsebin pristopa k delu. Kljub dolgoletnim izkušnjam ne stoji na mestu in si vsak dan znova prizadeva, da sledi novostim in želi biti korak pred časom, kar zahteva nenehno prilagajanje.

 
Petra Arnež

TOP finalistka izbora Poslovna asistentka/tajnica leta 2018

Petra Arnež je poslovna asistentka in vodja internega komuniciranja v mednarodnem podjetju v Comtrade d.o.o. Zase pravi, daje dekle z nasmehom iz četrtega nadstropja.

Več ...

Petra Arnež je poslovna asistentka in vodja internega komuniciranja v mednarodnem podjetju v Comtrade d.o.o. Zase pravi, daje dekle z nasmehom iz četrtega nadstropja.

KOTIZACIJE


Prvih 20 prijavljenih z redno kotizacijo prejme darilni bon Kozmetike Afrodita v vrednosti
20 eur.


Ob prijavi z redno kotizacijo prejmete letno naročnino na
revijo ADMA in 6 ADMA seminarjev brezplačno!

REDNA NAROČNIŠKA
340 €

Velja za naročnike revije ADMA in vse udeležence kongresa ADMA 2018 in vključuje:



- dva dneva vrhunskih predavanj in delavnic
- kosilo in pogostitve med odmori
- ADMA druženje
- gradiva



Popusti se ne seštevajo.

Cena ne vključuje DDV.

REDNA PRIJAVA
380 €

Velja ob redni prijavi in vključuje:




- naročnino na revijo ADMA za 1 leto
- dva dneva vrhunskih predavanj in delavnic
- kosilo in pogostitve med odmori
- ADMA druženje
- gradiva


Popusti se ne seštevajo.

Cena ne vključuje DDV.

ENODNEVNA UDELEŽBA – REDNA NAROČNIŠKA
250 €

Velja za naročnike revije ADMA in vse udeležence kongresa ADMA 2018 in vključuje:



- en dan vrhunskih predavanj in delavnic
- kosilo in pogostitve med odmori
- ADMA druženje
- gradiva



Popusti se ne seštevajo.

Cena ne vključuje DDV.

ENODNEVNA UDELEŽBA – REDNA PRIJAVA
280 €

Velja ob redni prijavi in vključuje:




- naročnino na revijo ADMA za 1 leto
- en dan vrhunskih predavanj in delavnic
- kosilo in pogostitve med odmori
- ADMA druženje
- gradiva


Popusti se ne seštevajo.

Cena ne vključuje DDV.


Na podlagi prijave vam bomo poslali račun, ki ga poravnate v navedenem plačilnem roku. Kotizacijo lahko poravnate
tudi pred prejemom računa na IBAN SI56 0292 1008 9918 850 (Nova Ljubljanska banka, d.d., Ljubljana), sklic na št. 4269 - (matična št. plačnika).

SPONZORJI

ORGANIZATOR

LOKACIJA



Hotel Habakuk


Pohorska ulica 59
2000 Maribor


e: izobrazevanje@planetgv.si
t: 080 33 44

NOČITVE

Nočitve urejate neposredno s ponudnikom kapacitet. Kontaktne podatke imajo objavljene na svojih spletnih straneh. Ob rezervaciji nujno navedite promo kodo posveta ADMA, in sicer: ADMA 2018.


Hotel Habakuk 4*

PROMO KODA: ADMA 2018
Ob rezervaciji NUJNO navedite promo kodo
ADMA 2018 s katero veljajo spodnje cene:

Enoposteljna soba: 80€/nočitev z zajtrkom
Dvoposteljna soba: 120€/nočitev z zajtrkom

Podaljšano bivanje (sobota, nedelja):
10% popusta na ADMA cene

Sponzorji posveta

Lepa v svoji koži že od leta 1970. Kozmetika Afrodita, vodilna slovenska kozmetična hiša, je strateško načrtovana blagovna znamka trajne in konstantne kakovosti. V lastnih laboratorijih razvija formule izdelkov, ki temeljijo na visokem deležu naravnih aktivnih sestavin ter ne vsebujejo parabenov, silikonov, parafina, alergenih parfumov in umetnih barvil. Vsi izdelki so podvrženi natančnim fizikalno-kemijskim, mikrobiološkim in dermatološkimim testom, nadzorom pediatra ter testom učinkovitost. Ker spoštujejo življenje in možnost svobodne izbire, izdelkov niti v končni niti v nobeni vmesni razvojni fazi ne testirajo na živalih, na tej osnovi pa že vrsto let izbiramo tudi dobavitelje surovin.

So vaši zaposleni omotični na delovnem mestu, vi pa ne veste kakšen je vzrok temu? Ali pa je vaš zaposlen že kar nekaj časa na bolniškem staležu, ker je nezmožen za delo, vas pa vseeno obdaja dvom, da je temu res tako? Je oseba, ki ste jo izbrali za zaposlitev, res vredna vašega zaupanja? Podjetje GDES d.o.o. je zagnana in z izkušnjami podkrepljena detektivska družba, ki s ciljem po izpolnjevanju želj, pričakovanj in zahtev naročnikov, oblikuje strategijo za uresničitev zadanega cilja. Dovolite nam, da vašim sumom za vedno naredimo konec!

Optiprint najem tiskalnikov in multifunkcijskih naprav – edinstven poslovni model za vsa podjetja in javne ustanove, ki si želijo do 80 % prihranka na področju tiska ter barvni tisk brez slabe vesti. Mlada ekipa je z lastnim razvojem ustvarila svet ekološkega tiskanja, saj Optiprint storitev ne povzroča odpadnih kartuš. Optiprint je sinonim za zanesljivo in kakovostno storitev, ki je prepričala že več kot 2.500 poslovnih partnerjev. Pustite se presenetiti tudi vi!

Vodilni center za poslovna potovanja, ki je del globalne franšize Uniglobe z več kot 700 poslovalnicami po svetu. Podjetjem zagotavljamo 24 urno dosegljivost vse dni v letu, ter odzivnost na povpraševanja znotraj ene ure. Za vas lahko uredimo letalske vozovnice, hotele, najeme vozil, transferje, zavarovanja, vizume, vlake…itd. Poleg organizacije potovanj pa nudimo tudi napredni portal za vodenje statistike potovanj ter mobilno aplikacijo za potnike. Pri nas kupljene letalske vozovnice in ostale storitve lahko zavarujete tudi z rizikom odpovedi poslovnega potovanja.

Jezikovna agencija LanguageSitter® je specializiran ponudnik individualnih jezikovnih tečajev po meri posameznika. Svojim strankam se prilagodijo časovno, krajevno, predvsem pa vsebinsko, saj je fokus vsakega njihovega osebnega jezikovnega trenerja stranko čimprej in čimbolj efektivno pripeljati do zastavljenega cilja. Za podjetja organizira tudi skupinske korporativne tečaje, kamor uspešno prenašajo prijeme svoje lastne metode poučevanja pri individualnih jezikovnih tečajih.

Fotografija je vedno lep spomin. Naročite si fotokabino ali Fotoprikolico za vašo poslovno zabavo, otvoritev novih prostorov, obletnico ali drugo priložnost in gotovo boste navdušili vaše obiskovalce ali zaposlene. Fotografije bodo ostale še dolgo na hladilnikih in mizah ter tako promovirale vaše podjetje, blagovno znamko ali logotip.
Rezervirajte si fotostoritve za vašo prednovoletno zabavo na 041 797 307 ali na fotoprikolica@gmail.com. Več tudi na www.fotoprikolica.si

Podjetje, ki pod blagovno znamko e-Branjevka dostavlja sadje v podjetja za zaposlene vodiva skupaj z bratom Gregorjem. Sadje dostavljamo v lesenih doma narejenih gajbicah po sistemu euro palet (polno prinesemo, prazno odnesemo). S takim način dostave poskrbimo, da v podjetju nimate nobene dodatne odpadne embalaže zaradi sadja. V zadnjem času smo sodelovanje sklenili s preko 30 podjetji, ki so začela skrbeti za motiviranega zaposlenega tudi preko sadja v podjetju. Način kako poskrbite za Vaše zaposlene pa bo zagotovo presenetil tudi vaši partnerje ob obisku podjetja.

Uradna kava posveta

Delikomat je slovensko podjetje, kjer že 20 let skrbimo za bogato in kvalitetno ponudbo kav, toplih napitkov in prigrizkov v številnih podjetjih, šolah, bolnišnicah, bencinskih servisih in drugih ustanovah. Zaupa nam več kot 3 tisoč podjetij, ki nam prepuščajo prijetno skrb, da njihove zaposlene in poslovne partnerje razvajamo z odlično kavo. Podjetje Delikomat s široko servisno mrežo oskrbuje kar 7 tisoč avtomatov po vsej Sloveniji in zaposluje že več kot 110 ljudi. Kavomati ponujajo kave priznanih blagovnih znamk (Jacobs, Nescafe, Barcafe, ...), odlikujejo pa jih tudi hitrost priprave in enostavnost plačila. V podjetju uvajamo najsodobnejše tehnologije plačilnih sistemov, ki omogočajo plačila s kreditnim ključem in mobilnim telefonom preko plačilnega sistema Moneta. Razvoj podjetja je posledica stalnih procesnih izboljšav, izboljševanja storitve servisiranja in številnih novosti v ponudbi.

Uradna voda posveta

Podjetje Dana se ponaša z dolgoletno tradicijo, saj njeni začetki segajo v leto 1952. Sledila so desetletja močnega poslovnega vzpona, katerim so se pridružila prelomna leta padca v začetku devetdesetih. Danes v družbi Dana ostajamo zvesti potrošnikom in svojemu poslanstvu: s paleto naših izdelkov in storitev vzpodbujamo boljše življenje. Prilagajamo se trendom, iščemo nove tehnološke rešitve, uvajamo nove okuse in embalaže, vse več aktivnosti usmerjamo v iskanje novih tržnih priložnosti izven slovenskih meja. Pod svojimi blagovnimi znamkami tržimo naravno mineralno vodo, vodo s sokom, funkcionalne vode, 100 % sokove, nektarje in sadne pijače, sadne sirupe in ledeni čaj. Naravne danosti in sodobni proizvodni procesi nam omogočajo, da lahko svojim potrošnikom nudimo tudi alkoholne pijače pristnega okusa.