23. ADMA JESENSKI POSVET
PISARNIŠKE ODLIČNOSTI

Poletite na krilih znanja!


9. in 10. november 2017


Maribor, Hotel Habakuk


Vabljeni na osrednji izobraževalni posvet zaposlenih v pisarniškem poslovanju,
ki vsako leto združi več kot sto poslovnih sekretark, tajnic, asistentov
in vodij pisarn iz cele Slovenije!


Posvet poleg vrhunskih predavanj prinaša tudi delavniški del, kjer bodo udeleženci pridobili konkretna znanja s področja programskih orodij, kreativnosti, izražanja, marketinga, računovodstva in tujih jezikov.
Na posvetu pa seveda ne bo manjkalo niti druženja, nagradnih iger, daril in kup drugih presenečenj!


Pridružite se nam 9. in 10. novembra v Mariboru in
POLETITE NA KRILIH ZNANJA!

Četrtek, 9. november 2017
8.30–9.00

Registracija

Dobrodošli!

9.00–9.05

Otvoritev in pozdravni nagovor

Peter Ribarič, Planet GV in dr. Andrej Fištravec, župan Mestne občine Maribor

9.05–9.30

Spoznajmo se

Peter Ribarič, Planet GV

Uvod v posvet, katerega namen je, da se udeleženci med sabo spoznajo in v praksi usvojijo osnove poslovnega mreženja. Spoznali boste uporabna orodja in najpogostejše prakse, ki jih boste lahko začeli uporabljati takoj. (Z)družimo se in postanimo del ADMA sveta!

9.30-10.00

Vi ste manager prvega vtisa podjetja

Alenka Vidic, Propiar

Dober vtis je eden izmed gradnikov blagovne znamke podjetja. Dobra in spoštovana znamka organizacije pa je tisti jeziček na tehtnici, ki loči dobra in uspešna podjetja od neuspešnih, povprečnih ali celo slabih. Podjetja in organizacije se gradnje lotevajo zelo različno, a dejstvo je, da smo zaposleni tudi eden izmed temeljev, čeprav se mnogi tega ne zavedajo. Kakšna je izkušnja vaših klientov, strank ali kupcev, ko pokliče v podjetje, je kamenček v mozaiku. Pomemben kamenček. Kakšen vtis dobijo, ko pridejo skozi vrata in naletijo na informirano, odločno in prijazno osebo, namreč predstavlja odločilen del, ki vpliva na to, kako se bodo ljudje na drugi strani počutili, ko se bodo odločali o poslovanju z vašo organizacijo. Zato je pozornost na ustvarjanje dobrega prvega vtisa ključnega pomena.

10.00-10.30

Tehnike za ustvarjalno komuniciranje na delovnem mestu

Simona Roškar, Kreativna komunikacija

Če je slabo komuniciranje najpogosteje vzrok za konflikte innerazumevanje s sodelavci in strankami, je na drugi strani učinkovito inustvarjalno komuniciranje tisto zdravilo, ki vse te težave samodejno odpravlja.Za uspešno komuniciranje ne zadostuje več samo popolno razumevanje in odličnosodelovanje. Danes so v prednosti predvsem tisti, ki prevzemajo aktivno vlogo.Tisti, ki vodijo s pozitivnim zgledom. Kako torejkomunicirati in pisati, da bomo prepričljivejši? Na kratki delavnici bostespoznali 3 uporabne tehnike za izboljšanje komuniciranja, kako vsako zavrnitev ali negativno informacijo preoblikujete vpozitiven slog, stavkom vrnete hrbtenico in z manj poveste več.

10.30-11.00

Odmor

11.00–11.30

Nova uredba o varstvu osebnih podatkov

Mojca Prelesnik, Informacijska pooblaščenka

Evropska Uredba (EU) 2016/679 o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov se bo začela uporabljati 25. 5. 2018, a se morajo upravljavci zbirk osebnih podatkov nanjo pripravljati zelo aktivno. Prinaša številne spremembe – npr. obveznost obveščanja o kršitvah, pravila za obravnave kršitev, ki presegajo meje ene države, več upravljavcev bo moralo imenovati posebno uradno osebo za osebne podatke, kršitelje pa čakajo globe vse do 20 milijonov evrov ali 4% skupnega svetovnega letnega prometa družbe.

11.30–12.00

Karierni razvoj: Biti Smart & Fit

mag. Jelica Lazarević Lajovic, Kadrovska managerka leta 2017

Albert Einstein je izjavil: »Če hočeš živeti srečno življenje, ga veži na cilje in ne na ljudi ali stvari.« Vsakdo si želi biti srečen in uspešen, a ko govorimo o ciljih, jih pogosto razumemo le kot nujnost v poslovnem svetu. Če je slednje temeljni pristop, ki je potreben za razvoj in poslovno rast podjetja, zakaj potem večina ljudi nima odgovora na vprašanje: “Kje se vidi ali želi biti čez 5 let?”. Če nimamo določene smeri, potem ne moremo nikoli doseči cilja. Voditi in poznati sebe zahteva analizo stanja in odgovore na vprašanja, kaj nas motivira, kaj želimo doseči in kaj smo za to pripravljeni narediti.

12.00–12.30

Če si želiš in (za)upaš, je vse mogoče

dr. Vesna Laban, osebna trenerka

Predavanje bo orisalo nekonvencionalno karierno pot od fakultetne profesorice do osebne trenerke in fitnes inštruktorice. Kako slišati glas svojega srca, ki te vleče v drugo smer od začrtane, in kako zbrati pogum za sledenje sanjam, čeprav to na prvi pogled mnogim deluje kot degradacija? Izgovorov in opravičil za nezadovoljstvo s svojim življenjem je vedno dovolj, volje za premik v nepredvidljivo in manj udobno območje pa ponavadi zmanjka.

12.30–14.00

Kosilo

14.00-14.30

Slovenščina brez napak

Pravopisni in slovnični poudarki s konkretni primeri

14.30-15.00

Poslovna angleščina in nemščina

LanguageSitter®
15.00-15.30

Fotografija za poslovne namene

Matjaž Intihar, e-Fotografija

Fotografija za poslovni namen ima povsem drug kriterij kot družinska ali ljubiteljska fotografija. S poslovno fotografijo je treba predstaviti celoto. Od dogodka, delovnega procesa, oseb in še mnogo drugih elementov, ki na koncu poslovnemu gledalcu kaže celoto preko medija. Ta naj bo časopisni ali digitalni preko internetnih strani. Fotografija je danes postala beseda, množica stavkov. Pa naj bo posneta preko pametnega telefona ali fotokamere. Ni pomembna tehnika, ampak samo končni predstavljen izdelek. Spoznali bomo nekaj glavnih možnosti kako zajeti motiv, ga enostavno obdelati in poslati po spletu. Obenem kje nam želene poslovne motive poiskati in jih v zadovoljivi meri predati za objavo v današnje medije.

15.30-16.00

Odmor

16.00-16.45

ADMA navdih

Zvezdana Mlakar

S svojim edinstvenim in neposrednim slogom bo Zvezdana temperamentno, strastno, iskreno in drzno razbijala predsodke in podirala tabuje. Brez sodb in sprenevedanj, razmišljujoče, poglobljeno, neposredno in brez patetike.

20.00

Večerno druženje

Petek, 10. november 2017
9.00–9.05

Otvoritev drugega dne

9.05–9.30

Prisluhnimo telesu

Mateja Tuta, mojAxis

9.30–10.00

Čustvena inteligenca

Milena Tuta, mojAxis

10.00–10.30

Gremo to dokončat

Nataša Brunec, GTD® izobraževanja

Produktivnost brez stresa se v današnjem hitrem in hektičnem svetu zdi kot iluzija. Nataša nam bo zaupala osnove metode GTD®. Gremo to dokončat ali GTD® ni nabor nasvetov za upravljanje časa ali boljšo organiziranost. Gre za enostaven, a celovit pristop k upravljanju življenja in dela, ki pomaga najti pot iz prezaposlenosti v nestresno in učinkovito delo in življenje.

10.30–11.00

Odmor

11.00–11.20

Organizacija poslovnih potovanj

11.20–11.40

Izterjava

Izterjava denarnih terjatev in dokumentov

11.40–12.10

Finančno poslovanje

Finančni pojmi in razumevanje poslovanja podjetja

12.10-12.30

Obračajte podatke mojstrsko

Result

Bliskovita analiza podatkov, excel, vrtilne tabele.

12.30–13.30

Kosilo

13.30-14.30

Brez izgovorov!

Primož Jeralič

14.30–14.50

Kako biti profesionalen in spoštljiv ter ob tem ohraniti sproščenost in svoj značaj

Aleksandra Maslarić, Poslovna asistentka/tajnica leta 2017

Motivacijsko in energijsko naravnano interaktivno, pogovorno predavanje, kjer bo Poslovna asistentka/tajnica leta 2017 spregovorila o svojih vrednotah in vrednotah, ki jih pri svojem delu ceni. Skupaj bomo poskusili ugotoviti kaj žene našo neprijaznost (do sebe in drugih) v poslovnem svetu in kaj lahko naredimo, da se bomo znebili starih vzorcev razmišljanje in obnašanja.

14.50-15.40

Ne čakaj na vikend

Maja Golob

Organizator si pridržuje pravico do spremembe programa.

PREDAVATELJI

 
Zvezdana Mlakar

igralka, voditeljica

Sem Zvezdana. Najrajši sem brez priimka. Brez naslova, da sem diplomirana dramska igralka. Brez opisov kje vse sem igrala, kaj vse snemala. Kje vse sem se učila, kaj vse vodila in koliko nagrad sem dobila.

Več ...

Sem Zvezdana. Najrajši sem brez priimka. Brez naslova, da sem diplomirana dramska igralka. Brez opisov kje vse sem igrala, kaj vse snemala. Kje vse sem se učila, kaj vse vodila in koliko nagrad sem dobila.

Ker šteje moje srce. Ki ga imam v imenu.

Šteje le to, da sem mama trem sinovom. Da sem že skoraj tri desetletja žena. Da delam delo, ki ga obožujem. Da sem v vsakem trenutku svojega življenja ustvarjalna. Da sem zaljubljena v naravo, v zeleno, v živali, da ljubim sonce, vetrove in vodo. Da imam rada ljudi, da sem zagledana v življenje. Da rada delam, kuham, plešem, plavam, okopavam, pišem.

Da sem poštena, iskrena, močna in ranljiva ženska. Da se zavedam svoje nepopolnosti in me je ni več sram.

Ali kakor bi rekla antična junakinja: “Ne da sovražim, le, da ljubim, sem na svetu!”

 
Mojca Prelesnik

informacijska pooblaščenka

Z dostopom do informacij javnega značaja se je pred tremi leti izvoljena informacijska pooblaščenka začela ukvarjati že leta 2002 na Ministrstvu za informacijsko družbo, kjer je sodelovala pri pripravi predloga zakona o dostopu do informacij javnega značaja.

Več ...

Mojca Prelesnik je avtorica strokovnih člankov in soavtorica knjig s področja dostopa do informacij javnega značaja, varstva zasebnosti in osebnih podatkov, predavateljica na številnih izobraževanjih, usposabljanjih in strokovnih konferencah ter srečanjih (s področja širše javne uprave, delovnega prava, inšpekcijskih postopkov, zdravstva, šolstva, arhivov, gospodarstva, itd.).

Poleg pravnega znanja ima tudi izkušnje na področju zakonodajnega postopka, managerskega dela, vodstvene in organizacijske sposobnosti s področja dela javne uprave, vodenja in finančnega poslovanja.

Z dostopom do informacij javnega značaja se je začela ukvarjati že leta 2002 na Ministrstvu za informacijsko družbo, kjer je sodelovala pri pripravi predloga zakona o dostopu do informacij javnega značaja in bila v času zaposlitve tudi uradna oseba po ZDIJZ.

Področje varstva osebnih podatkov je postalo njeno delovno področje leta 2006, ko se je Pooblaščenec za dostop do informacij javnega značaja preoblikoval v Informacijskega pooblaščenca in pridobil pristojnost dotedanjega Inšpektorata za varstvo osebnih podatkov pri Ministrstvu za pravosodje.

Znanje in izkušnje, pridobljeno v času zaposlitve, najprej na Ministrstvu za informacijsko družbo in nato pri Informacijskem pooblaščencu, je kot generalna sekretarka Državnega zbora lahko še dodatno nadgrajevala v praksi in dobila vpogled v poslovanje kot predstojnica upravljavca številnih zbirk osebnih podatkov in zavezanca za dostop do informacij javnega značaja. Iz letnih poročil po ZDIJZ izhaja, da je Državni zbor v obdobju 2008-2014 izkazal visoko stopnjo dostopnosti do informacij javnega značaja in transparentnega poslovanja. Kot upravljavec zbirk osebnih podatkov je Državni zbor v istem obdobju bistveno izpopolnil in izboljšal zavarovanje zbirk in zaščito osebnih podatkov.

Na predlog predsednika republike Boruta Pahorja jo je Državni zbor 4. 7. 2014 izvolil za informacijsko pooblaščenko. Petletni mandat je informacijska pooblaščenka začela 17. 7. 2014.

 
dr. Vesna Laban

osebna trenerka

Dr. Vesna Laban je doktorica komunikologije, nekdanja novinarka, urednica in profesorica na Fakulteti za družbene vede v Ljubljani. Pred dvema letoma se je odločila za popoln preobrat v svoji karieri, prišel je čas za sledenje sanjam ...

Več ...

Dr. Vesna Laban je doktorica komunikologije, nekdanja novinarka, urednica in profesorica na Fakulteti za družbene vede v Ljubljani. Pred dvema letoma se je odločila za popoln preobrat v svoji karieri, prišel je čas za sledenje sanjam – pomagati ljudem, da postanejo aktivni, dosežejo svoje cilje glede dobrega počutja in lepega videza ter tako samozavestno in zadovoljno živijo svoje življenje. Kot osebna trenerka in inštruktorica fitnesa se svojim strankam najraje približa na individualnih treningih, kjer s celostno obravnavo in energično motivacijo posameznika usmerja na poti do cilja. Je dinamična, nasmejana in večna pozitivka ter velika zagovornica zdravega načina življenja, pozitivne energije in zmernosti na vseh področjih življenja.

 
Matjaž Intihar

e-Fotografija

Matjaž Intihar je od leta 1976 ljubitelj fotografije, ki je preko fotoklubov sodeloval na mnogih fotorazstavah in se na grafični šoli spoznal z zametki digitalizacije slike. V časopisni hiši Delo je poklicno vseskozi aktivno deloval v kemični kot digitalni pripravi fotografije za tisk. Več ...

Od leta 1976 je ljubitelj fotografije, ki je preko fotoklubov sodeloval na mnogih fotorazstavah in se na grafični šoli kot reprodukcijski fotograf, spoznal z zametki digitalizacije slike. V časopisni hiši Delo je poklicno vseskozi aktivno deloval v kemični kot digitalni pripravi fotografije za tisk.

V sredini 80-tih je v poizkusni tiskarni Papirnici Vevče spoznaval skrivnosti papirja in odtisa in prve računalniške programe za obdelavo slike in teksta; Ventura, Corel, FreeHand, PageMaker, Photoshop in Photo Styler. Program Photoshop v poklicnem delu uporablja že od njegove prve verzije (1988).

Leta 1989 je začel svojo pot s tiskarno ETIC, od leta 1994 deluje v lastnem podjetju za grafično pripravo tiska, Image DTP.

Leta 2001 je napisal in izdal prvo slovensko knjigo o digitalni tehnologiji in fotografiji in začel pisati, urejati in izdajati brezplačno fotografsko revijo e-Fotografija.

Do danes je napisal pet knjig o fotografiji in fototehniki ter brošuro za Photoshop. Spisal je že preko 5000 fotografskih člankov in preizkusov opreme. Od leta 1996 redno vodi fotografske tečaje in tečaje obdelave slike ter priprave za tisk. Vodi tudi FotoPOTEPe po celem svetu od Aljaske, Balija, Filipinov, Tajske, Tenerifov, Toskane, Združenih arabskih emiratov, Namibije, Norveške, Šrilanke...

Je član mednarodnega združenja preizkuševalcev fotografske opreme DIWA Awards s sedežem v Amsterdamu in predavatelj v prvih letih Canon EOS Akademije.

 
Nataša Brunec

GTD® izobraževanje

Nataša Brunec je direktorica in solastnica ekskluzivne franšize za delavnice in izobraževanja GTD® (Gremo to dokončat® oz."Getting Things Done®"). Ugotavlja, da GTD® pomaga vzpostaviti umirjen nadzor nad vsakdanjim delom, hkrati pa omogoča ...

Več ...

Nataša Brunec je direktorica in solastnica ekskluzivne franšize za delavnice in izobraževanja GTD® (Gremo to dokončat® oz. "Getting Things Done®").

Prevedla je knjigo GTD® ter ima naziv certificirana trenerka metode GTD® za stopnjo 1 in 2 (certifikat David Allen Academy). Svoje znanje o GTD® je nadgradila in poglobila do te mere, da je trenutno tudi edina certificirana trenerka za trening novih trenerjev v srednji in vzhodni Evropi.

Nataša se je metode GTD® naučila, ko je iskala rešitev, kako ne le biti produktivna, ampak - ob visoki učinkovitosti - živeti z manj stresa. Metoda GTD® jo je tako prepričala, da je že več let uporablja v poslovnem in zasebnem življenju. Na podlagi lastne izkušnje, in izkušenj množice drugih uporabnikov, ugotavlja, da GTD® pomaga vzpostaviti umirjen nadzor nad vsakdanjim delom, hkrati pa omogoča, da imamo boljšo sliko o celoti svojega življenja in dela.

V dolgoletni službeni karieri je večino časa delala kot menedžerka v marketingu (komuniciranje z različnimi javnostmi). Pred tem pa tudi na področju projektnega vodenja, razvoja produktov, procesov in trženja..

V zasebnem življenju je zagnana tekačica, oblikuje in uči origami, čas posveča svojim dragim in veliko bere. Rada ima dobro kavo, filme in humor.

Verjame, da so se ji velike spremembe in rast v življenju in poslu zgodile, ko je začela "resno" jemati tudi na prvi pogled nenavadne ideje. Pravi: »Ne bojte se nenavadnih idej: če vas nekaj res zanima, to tudi pogumno raziščite... pogosto se tam, kjer je vaša radovednost, skrivajo najboljše priložnosti za vas osebno in za vaš poklicni uspeh.«

 
mag. Jelica Lazarević Lajovic

Kadrovska managerka leta 2017

Magistra Jelica Lazarević Lajovic ima petnajstletne izkušnje s področja razvoja ljudi in vodenja. Slednje je pridobivala v zavarovalništvu, zdaj pa v panogi infotelekomunikacij, kjer opravlja delo direktorice sektorja Kadri&Pravo v podjetju Iskratel, d.o.o. Letos je bila izbrana za kadrovsko managerko leta. Več ...

Magistra Jelica Lazarević Lajovic ima petnajstletne izkušnje s področja razvoja ljudi in vodenja. Slednje je pridobivala v zavarovalništvu, zdaj pa v panogi infotelekomunikacij, kjer opravlja delo direktorice sektorja Kadri & Pravo v podjetju Iskratel, d.o.o. Po izobrazbi je magistrica znanosti. Trenutno pridobiva tudi pedagoško andragoško izobrazbo. Letos je bila izbrana za kadrovsko managerko leta. Največji izziv na HR področju ji predstavlja razvoj vodenja in organizacijske kulture. Aktivno deluje tudi v zunanjem okolju, kot mentorica in predavateljica na strokovnih srečanjih. Skrbi za nenehen osebni strokovni razvoj in rast ter pridobljeno znanje prenaša v prakso ter razvija nove kadrovske pristope in orodja.

 
Simona Roškar

Kreativna komunikacija

Simona Roškar je komunikatorka, svetovalka, podjetnica in mednarodna licencirana trenerka z življenjskim slogom, ki zavestno neguje pozitiven odnos do življenja.

Več ...

Simona Roškar je komunikatorka, svetovalka, podjetnica in mednarodna licencirana trenerka z življenjskim slogom, ki zavestno neguje pozitiven odnos do življenja. Ta pozitivni naboj prenaša v vse pore delovanja, saj je darove tega učinka v ustvarjalnem sodelovanju že večkrat doživela na lastni koži. Učila se je in živela med Danci, najsrečnejšimi Evropejci, svojo srečo pa odkrila tudi v ustvarjalni komunikaciji, ki je njena stalnica zadnjih 18 let. Najprej je ustvarjala kot novinarka, kasneje kot vodja projektov in urednica v marketinški agenciji, kjer se je urila v komunikaciji s strankami. Danes je svetovalka za interno komuniciranje z 10-letnimi izkušnjami v finančni inštituciji z več kot 1400 zaposlenimi. Ustanovila je podjetje Kreativna komunikacija, v okviru katerega izvaja in moderira različne delavnice za spodbujanje ustvarjalne komunikacije in kreativnosti na delovnem mestu. Zadnja tri leta se s spodbujanjem namerne kreativnosti na delovnem mestu intenzivneje ukvarja, potem ko je na Cipru pridobila mednarodno licenco za vodenje šole in delavnic 12 dejavnikov inoviranja po metodi Dimisa Michaelidesa. Vsa znanja učinkovito povezuje s ciljem, da bi delovno mesto postalo »drugi dom«, kjer je prijetno delati, komunicirati ter osebnostno napredovati.

 
Alenka Vidic

Propiar

Alenka Vidic je izvršna direktorica in partnerka v podjetju Propiar, ki je svojo karierno pot začela na Kanalu A, kjer je sodelovala pri oblikovanju in ustvarjanju popolnoma novega formata oddaje. Kasneje se je odločila za delo v odnosih z javnostmi.

Več ...

Alenka Vidic je izvršnadirektorica in partnerka v podjetju Propiar, ki je svojo karierno pot začela naKanalu A, kjer je sodelovala pri oblikovanju in ustvarjanju popolnoma novegaformata oddaje. Kasneje se je odločila za delo v odnosih z javnostmi, in sicerse je zaljubila v agencijski PR. 2006 je soustanovila agencijo Propiar, ki je v11 letih postala največja agencija za odnose z javnostmi v Sloveniji.

Njena strast je strateškokomuniciranje, komunikacijski treningi in osebno znamčenje, kar že več kotdesetletje izvaja za naročnike. Poleg tega je aktivna tudi v različnihzdruženjih, in sicer je članica uprave Slovenskega društva za odnose zjavnostmi, članica upravnega odbora Sekcije mladih managerjev v Združenjumanager, mentorica Global Shapers Hub Ljubljana (ustanovitelj je World EconomicForum), habilitirana predavateljica in mediatorka.

 
Aleksandra Maslarić

Poslovna asistentka/tajnica leta 2017

Aleksandra Maslarič ima 22 let izkušenj v organizaciji dela, vodenju pisarne in asistenci direktorice Sektorja za nove izdelke, do pred enim letom pa tudi oddelka. Je aktualna Poslovna asistentka/tajnica leta, kar ji daje pri delu še dodaten zagon. Več ...

Aleksandra Maslarič ima 22 let izkušenj v organizaciji dela, vodenju pisarne in asistenci direktorice Sektorja za nove izdelke, do pred enim letom pa tudi oddelka. Je aktualna Poslovna asistentka/tajnica leta, kar ji daje pri delu še dodaten zagon ter prinaša tudi obilico dela. Po izobrazbi je poslovni sekretar in Wellness Manager.
Trenutno največji izziv ji predstavlja krmarjenje v obilici papirjev in hitrega tempa podjetja v katerem je zaposlena (op. ur. Krka Novo mesto). V podjetju aktivno deluje tudi v sekciji prve pomoči in gasilcev ter se nenehno izobražuje glede novih smernic, ki jih kasneje z veseljem uporablja pri svojem delu.

 
Milena Tuta

univ. dipl. pedagoginja, mediatorka, live coachinja

Milena Tuta je univerzitetna diplomirana pedagoginja in sociologinja kulture, zaposlena v šolstvu kot svetovalna delavka na nižji poklicni šoli in danes kot vzgojiteljica v vzgojno izobraževalnem zavodu. Njeno poslanstvo je vzgajanje in vodenje tako mladih kot tudi odraslih ljudi. Več ...

Po izobrazbi sem univerzitetna diplomirana pedagoginja in sociologinja kulture z opravljenim strokovnim izpitom za strokovne delavce na področju vzgoje in izobraževanja in opravljenim ravnateljskim izpitom.

V šolstvu sem kot svetovalna delavka na nižji poklicni šoli in danes kot vzgojiteljica v vzgojno izobraževalnem zavodu za mladostnike s čustveno vedenjskimi težavami zaposlena petnajst let, kar je terjalo od mene nenehno izpopolnjevanje in izobraževanje. V tem času sem si pridobila veliko izkušenj in veščin na področju reševanja medosebnih odnosov, specialno pedagoško izobrazbo za delo z mladostniki s posebnimi potrebami, zaključila sem osnovno usposabljanje za mediatorko in dobila naziv life coach po metodi clearinga. Izobražujem in izpopolnjujem se ves čas. Pri sebi in pri drugih nenehno iščem nove izzive in poti. Meni so izobraževanja pomagala postati boljši človek in mi odprla nove poti in mnoga vrata k drugačni medosebni komunikaciji in drugačni kulturi človeških odnosov.

Moje poslanstvo je vzgajanje in vodenje mladih in tudi odraslih ljudi. V ospredje je postavljeno delo z vedenjsko in čustveno težavno populacijo. V vzgojno-izobraževalnem zavodu se s svojimi izkušnjami in pozitivno energijo, skupaj s sodelavci trudimo nadoknaditi razvojne primanjkljaje, ki so nastali v kognitivnem, čustvenem in socialnem razvoju mladostnikov. Delam pa tudi z odraslimi. To so starši, učitelji, vzgojitelji in vsi tisti, ki si želijo osebnostno rasti in zoreti. Prepričana sem namreč, da je treba vzgajati odrasle. Otroci so le njihove podobe in jim sledijo.

Moje vloge v življenju so: hči, sestra dvojčica, mama, partnerka, sodelavka, vzgojiteljica, športnica, ŽENSKA. Sem zagovornica zdravih medosebnih odnosov in komplementarne transakcije, kjer je komunikacija neposredna in jasna in v njih ne najdemo prikritih motivov.

V svojem podarjenem življenju poskušam živeti zdravo z naravo. Prosti čas rada preživljam z družino, na sprehodu in teku v gozdu, na morju in v ukvarjanju z jogo. Izredno rada tudi berem, knjige mi dišijo, me bogatijo in so moje rešiteljice.

 
Mateja Tuta

prof. športne vzgoje, axis terapevtka, učiteljica joge

Mateja Tuta že dobro desetletje deluje kot samostojna podjetnica. Vodi jogo, masira, svetuje in izobražuje. S tremi glavnimi pristopi (masaža, hrana in vadba) pomaga ljudem vseh starostnih skupin pri ustvarjanju in ohranjanju zdravega načina življenja.
Več ...

Prihajam iz Gornje Radgone, kjer sem končala osnovno šolo. Šolanje sem nadaljevala na gimnaziji v Ljutomeru. Že kot otrok sem se ukvarjala z različnimi športi in po končani gimnaziji tudi vpisala Fakulteto za šport v Ljubljani. Izkušnje in poškodbe v športu so me pripeljale do športa za zdravje, ki je postal moja poklicna pot in moje poslanstvo.

Po poklicu sem profesorica športne vzgoje. Sedem let sem poučevala športno vzgojo na osnovni šoli, vzporedno pa preko svojega športnega društva vodila še plesne skupine za otroke in skupinske vadbe za odrasle. Ko sem postala mama dvema deklicama, sem vse skupaj težko usklajevala, zato sem se odločila za samostojno pot, ki me je pripeljala do novega izziva, da sem svoj poklic še nadgradila. Redno sem se udeleževala različnih tečajev, seminarjev, konvencij in delavnic, kjer sem svoje znanje nadgrajevala z različnimi terapevtskimi praksami kot so: Pilates, Joga, Rolfing, Samomasažne tehnike, Vito terapija, Kitajska terapija – Tuina, Refleksna masaža stopal, Ventuzanje in Klasična masaža.

Tako zdaj že dobro desetletje delujem kot samostojna podjetnica. Vodim jogo, masiram, svetujem in izobražujem. Pri skupinski vadbi se osredotočam predvsem na to, da je vadba varna, redna, primerna za vsakogar in strokovno vodena. Pri individualnih vadbah se posvečam vajam, ki so prilagojene posameznikovim težavam, kot tudi svetovanju za preventivo zdravja. Poglavitni del obravnave posameznika pa je moja masaža, ki mi pomaga pri iskanju, kot tudi odstranitvi nastalih težav in bolezni. Tako torej s tremi glavnimi pristopi (masaža, hrana in vadba) pomagam ljudem vseh starostnih skupin pri ustvarjanju in ohranjanju zdravega načina življenja. Tako pri otrocih, kot pri odraslih ugotavljam, da stres, nezdravi medosebni odnosi, nezdrava prehrana, sedenje ter pomanjkanje naravnega načina gibanja, najbolj ogrožajo zdravje človeka. Zato je moje poslanstvo in glavno vodilo pri opravljanju mojega dela, svetovati in učiti zdravega načina bivanja ter prenašati svoja znanja in izkušnje na ljudi, s katerimi delam. Zadnji dve leti skupaj s svojo sestro organiziram delavnice pod imenom »Prisluhnimo telesu«, kjer obdelamo različne tematike s področja čustvovanja, komunikacije, odnosov, zdravega gibanja, meditacij, dihanja ipd.

Glavno vodilo pri mojem delu je, da vse kar učim, tudi sama živim. Verjamem namreč, da smo najboljši učitelji ravno s svojim vzorom. Nadvse rada se izobražujem, berem, obdelujem svoj vrt, skrbim za rože in domače živali, zahajam v naravo in preživljam svoj prosti čas z družino in s prijatelji.

KOTIZACIJE



Vsi udeleženci ADMA jesenskega posveta prejmete goody bag s torbo za prenosnik znamke Golla, ki jo odlikujeta finski dizajn in kakovost!



Ob prijavi z Zgodnjo prijavo ali Redno prijavo (ne naročniška) dobite naročnino na revijo ADMA za eno leto, v vrednosti 79,90€, BREZPLAČNO!

ZGODNJA NAROČNIŠKA
290 €

Velja za naročnike revije ADMA in vse udeležence kongresa ADMA 2017 ob prijavi in plačilu do 30. septembra 2017 in vključuje:


- dva dneva vrhunskih predavanj in delavnic
- kosilo in pogostitve med odmori
- nepozabno ADMA druženje
- gradiva
- goody bag s torbo za prenosnik znamke Golla



Popusti se ne seštevajo.
Cena ne vključuje DDV.

ZGODNJA PRIJAVA
310 €

Velja ob prijavi in plačilu do 30. septembra 2017 in vključuje:



- naročnino na revijo ADMA za 1 leto
- dva dneva vrhunskih predavanj in delavnic

- kosilo in pogostitve med odmori
- nepozabno ADMA druženje
- gradiva
- goody bag s torbo za prenosnik znamke Golla


Popusti se ne seštevajo.
Cena ne vključuje DDV.

NAROČNIŠKA
330 €

Velja za naročnike revije ADMA in vse udeležence kongresa ADMA 2017 in vključuje:



- dva dneva vrhunskih predavanj in delavnic
- kosilo in pogostitve med odmori
- nepozabno ADMA druženje
- gradiva
- goody bag s torbo za prenosnik znamke Golla



Popusti se ne seštevajo.

Cena ne vključuje DDV.

REDNA PRIJAVA
350 €

Velja ob redni prijavi in vključuje:




- naročnino na revijo ADMA za 1 leto
- dva dneva vrhunskih predavanj in delavnic
- kosilo in pogostitve med odmori
- nepozabno ADMA druženje
- gradiva
- goody bag s torbo za prenosnik znamke Golla


Popusti se ne seštevajo.

Cena ne vključuje DDV.


Na podlagi prijave vam bomo poslali račun, ki ga poravnate v navedenem plačilnem roku. Kotizacijo lahko poravnate
tudi pred prejemom računa na IBAN SI56 0292 1008 9918 850 (Nova Ljubljanska banka, d.d., Ljubljana), sklic na št. 4121 - (matična št. plačnika).

SPONZORJI

ORGANIZATOR

LOKACIJA



Hotel Habakuk


Pohorska ulica 59
2000 Maribor


e. izobrazevanje@planetgv.si
t. 080 33 44

Sponzorji

Lepa v svoji koži že od leta 1970. Kozmetika Afrodita, vodilna slovenska kozmetična hiša, je strateško načrtovana blagovna znamka trajne in konstantne kakovosti. V lastnih laboratorijih razvija formule izdelkov, ki temeljijo na visokem deležu naravnih aktivnih sestavin ter ne vsebujejo parabenov, silikonov, parafina, alergenih parfumov in umetnih barvil. Vsi izdelki so podvrženi natančnim fizikalno-kemijskim, mikrobiološkim in dermatološkimim testom, nadzorom pediatra ter testom učinkovitost. Ker spoštujejo življenje in možnost svobodne izbire, izdelkov niti v končni niti v nobeni vmesni razvojni fazi ne testirajo na živalih, na tej osnovi pa že vrsto let izbiramo tudi dobavitelje surovin.

V podjetju AGARIC MARKETING ustvarjamo zgodbe s srečnim koncem. Za vas organiziramo dogodke, poskrbimo za učinkovito oglaševanje, naš prepoznavni znak sta oblikovanje in tisk, umetnost obdarovanja s poslovnimi in promocijskimi darili pa pri nas traja vse leto. Agaric marketing v številkah: 10 let, več 100 zadovoljnih strankveč 1000 izvedenih dogodkov, več 10.000 promocij na prodajnem mestu, več 100.000 prodanih promocijskih in poslovnih daril. Naša ekipa strokovnjakov razvija vseslovensko odmevne projekte, še več pa nam pomeni zadovoljen odnos naših strank.

IZTERJAVA d.o.o. je podjetje, ki vidi svoje poslanstvo v nudenju strokovne in tehnične pomoči vsem naročnikom že od leta 2007, ki zaradi plačilne nediscipline in neposlovnega odnosa dolžnikov potrebujejo ob sebi zanesljivega poslovnega partnerja na poti do poplačila svojih odprtih terjatev. Smo tim ljudi, ki nas druži strokovnost, zanesljivost in volja do dela. Imamo vizijo, imamo energijo in imamo voljo, da za vas izterjamo to, kar vam za opravljeno storitev pripada in vas razbremenimo dodatnega dela in ne planiranega stroškovnika.

Optiprint najem tiskalnikov in multifunkcijskih naprav – edinstven poslovni model za vsa podjetja in javne ustanove, ki si želijo do 80 % prihranka na področju tiska ter barvni tisk brez slabe vesti. Mlada ekipa je z lastnim razvojem ustvarila svet ekološkega tiskanja, saj Optiprint storitev ne povzroča odpadnih kartuš. Optiprint je sinonim za zanesljivo in kakovostno storitev, ki je prepričala že več kot 2.500 poslovnih partnerjev. Pustite se presenetiti tudi vi!

Jezikovna agencija LanguageSitter® je specializiran ponudnik individualnih jezikovnih tečajev po meri posameznika. Svojim strankam se prilagodijo časovno, krajevno, predvsem pa vsebinsko, saj je fokus vsakega njihovega osebnega jezikovnega trenerja stranko čimprej in čimbolj efektivno pripeljati do zastavljenega cilja. Za podjetja organizira tudi skupinske korporativne tečaje, kamor uspešno prenašajo prijeme svoje lastne metode poučevanja pri individualnih jezikovnih tečajih.

Uradna kava posveta

Delikomat je slovensko podjetje, kjer že 20 let skrbimo za bogato in kvalitetno ponudbo kav, toplih napitkov in prigrizkov v številnih podjetjih, šolah, bolnišnicah, bencinskih servisih in drugih ustanovah. Zaupa nam več kot 3 tisoč podjetij, ki nam prepuščajo prijetno skrb, da njihove zaposlene in poslovne partnerje razvajamo z odlično kavo. Podjetje Delikomat s široko servisno mrežo oskrbuje kar 7 tisoč avtomatov po vsej Sloveniji in zaposluje že več kot 110 ljudi. Kavomati ponujajo kave priznanih blagovnih znamk (Jacobs, Nescafe, Barcafe, ...), odlikujejo pa jih tudi hitrost priprave in enostavnost plačila. V podjetju uvajamo najsodobnejše tehnologije plačilnih sistemov, ki omogočajo plačila s kreditnim ključem in mobilnim telefonom preko plačilnega sistema Moneta. Razvoj podjetja je posledica stalnih procesnih izboljšav, izboljševanja storitve servisiranja in številnih novosti v ponudbi.

NOČITVE

Nočitve urejate neposredno s ponudnikom kapacitet. Kontaktne podatke imajo objavljene na svojih spletnih straneh. Ob rezervaciji nujno navedite promo kodo posveta ADMA, in sicer: ADMA 2017.


Hotel Habakuk 4*

PROMO KODA: ADMA 2017
Ob rezervaciji NUJNO navedite promo kodo
ADMA 2017, s katero veljajo spodnje cene:

Enoposteljna soba: 80€/nočitev z zajtrkom
Dvoposteljna soba: 120€/nočitev z zajtrkom

Podaljšano bivanje (sobota, nedelja):
10% popusta na ADMA cene

FOTO UTRINKI Z JESENSKEGA POSVETA ADMA 2016

Več foto utrinkov si lahko ogledate na naši Facebook strani:
22. jesenski posvet ADMA - 1. del in
22. jesenski posvet ADMA - 2. del