HR&M konferenca 2017
Moč vodenja in odgovornost posameznika


15. november 2017

DNIURMINUTSEKUND

Festivalna dvorana, Ljubljana, Slovenija

Moč vodenja in odgovornost posameznika

Zmagovalne formule vodenja - (HR + M) x OE

HR&M konferenca je osrednji slovenski dogodek, ki izpostavlja pomembnost prepletanja in aktivnega sodelovanja najvišjega vodstva in kadrovskih strokovnjakov za doseganje optimalnega razvoja organizacije in zaposlenih.


Zmagovalna formula (HR + M) x OE je tam, kjer v najboljši meri:

HR stroka sodeluje z
Managementom in s svojim skupnim delovanjem ustvarja
produktivno Organizacijsko Energijo


Kadrovski strokovnjaki si prizadevamo, da bi bilo vodstvo naš prijatelj in ne le znanec.Prijateljstvo temelji na zaupanju in spoštovanju. Da bi slednje dosegli, je pomembno, da se odkrito pogovarjamo in si pomagamo, zato potrebujemo skupna srečanja.
mag. Jelica L. Lajovic Direktorica Sektorja Pravo & kadri

Z nami letos:

Glavni gost in govorec

Viktor Lenart, Predsednik GROW Organisation Development Group in Partner pri Krauthammer za južno in centralno Evropo, Madžarska


"Močno verjamem v moč človeškega faktorja v poslu. Učinkovitost izvajanja strategije se večinoma giblje med 40 do 60 odstotki. Korenine neučinkovitosti izvirajo večinoma in človekovega načrtovanja, upravljanja sposobnosti kot tudi iz neučinkovite uporabe obstoječih orodij in procesov ter iz slabega upravljanja medosebnih odnosov."

Viktor Lenart je partner, Executive Coach in svetovalec GROW Group. Glavna področja dela so upravljanje sprememb in uresničevanje strategije, razvoj vodilnega kadra, razvoj prodaje, HR tranzicija, optimizacija procesov, razvoj posameznika in timov znotraj organizacij.

Je tudi psihoterapevt, dramski producent, glasbenik in urednik na radiu. Ima več kot 20 let izkušenj dela po različnih državah. Dela s podjetji kot so Bayer, Citibank, Danone, Generali, Getronics, IBM, KBC, Lufthansa, Magyar Telekom, Mars, PepsiCo, Raiffeisen, Rauch, Richter, Sanofi-Aventis, SAP, Unicredit, Vodafone, Wizzair idr.

 
dr. Klemen Rebolj

Zdravnik, specialist psihiater

Klemen Rebolj je zdravnik, specialist psihiater. Zadnja leta pomaga v zasebni ambulanti predvsem ljudem s simptomi tesnobe in depresije ter parom in posameznikom s težavami v partnerskih odnosih.
Foto: Delo, Tomi Lombar

Klemen Rebolj je zdravnik, specialist psihiater, ki se je po zaključenem študiju na ljubljanski medicinski fakulteti zaposlil v Psihiatrični bolnišnici Begunje. Že kot študent medicine se je učil klinične hipnoze in kibernetike psihoterapije. Tudi kot oddelčni zdravnik na psihoterapevtskem oddelku psihiatrične bolnišnice se je še naprej izobraževal ter spoznaval predvsem koncepte in terapevtske pristope kognitivno vedenjske psihoterapije. Hkrati je vseskozi nadgrajeval tudi znanja iz klinične hipnoze ter intenzivno raziskoval in razvijal nove učinkovite načine psihoterapevtske pomoči. Zadnja leta pomaga v zasebni ambulanti predvsem ljudem s simptomi tesnobe in depresije ter parom in posameznikom s težavami v partnerskih odnosih.

 
dr. Andrej Kovačič

Docent, DOBA Fakulteta

Dr. Kovačič je direktor znanstvene založbe Vega in podjetja CEOS, s katerim je v zadnjih desetih letih izvedel več sto raziskav ter svetoval ali vodil večje število slovenskih podjetij. Izkušnje ima tudi na vodstvenih položajih v Nemčiji, Sloveniji in Angliji (Salesianer Miettex, RE Invest, AXA Insurance). Kot trener letno naredi več kot 350 ur treningov.

Dr. Kovačič je direktor znanstvene založbe Vega in podjetja CEOS, s katerim je v zadnjih desetih letih izvedel več sto raziskav ter svetoval ali vodil večje število slovenskih podjetij. Izkušnje ima tudi na vodstvenih položajih v Nemčiji, Sloveniji in Angliji (Salesianer Miettex, RE Invest, AXA Insurance). Kot trener letno naredi več kot 350 ur treningov.

Najbolj aktiven je na področju oglaševanja, medijev in pismenosti, coachinga in terapij ter komunikacijskih tehnik pri javnem nastopanju, prodaji, scriptingu in politični komunikaciji.

Doc. dr. Andrej Kovačič (1975) je pridobil univerzitetno izobrazbo na Ekonomski fakulteti v Ljubljani, magisterij iz CRM na Humboldt Univerzi v Berlinu in doktorat s področja merjenja učinkov oglaševanja na FUDŠ v Novi Gorici. Je avtor večih akademskih in strokovnih člankov ter PRO-Aktivnih komunikacijskih tehnik. Kot trener letno naredi več kot 350 ur treningov na štirih fakultetah in večih podjetjih. Je aktiven coach, terapevt in filantropist.

 
Nikolaj Mejaš

Direktor, O.K. Consulting

Nikolaj je strokovnjak na področju svetovanja, izobraževanja, coachinga in treniranja na različnih področjih poslovne psihologije, največ iz vodenja in prodaje. Njegovo strokovno delo temelji na transakcijski analizi, kognitivni psihologiji, behavioralni psihologiji in na nevro-lingvističnem programiranju.

Po poklicu je univerzitetni diplomirani psiholog in je soustanovitelj ter direktor podjetja O. K. Consulting. Nikolaj je strokovnjak na področju svetovanja, izobraževanja, coachinga in treniranja na različnih področjih poslovne psihologije, največ iz vodenja in prodaje. Njegovo strokovno delo temelji na transakcijski analizi, kognitivni psihologiji, behavioralni psihologiji in na nevro-lingvističnem programiranju.

Njegov hobi je streljanje na glinaste golobe. Je vodja slovenske reprezentance v disciplini TRAP. Je eden redkih na svetu, ki imajo mednarodno A trenersko licenco s področja strelstva za puško šibrenico (disciplina TRAP), ki jo je pridobil v januarju 2004 na Finskem pri Mednarodni strelski športni zvezi -International Shooting Sport Federation –ISSF.

 
Mag. Jelica Lazarevič Lajovic

Direktorica sektorja Kadri & Pravo, Iskratel in Kadrovska managerka 2017

Magistra Jelica Lazarević Lajovic ima petnajstletne izkušnje s področja razvoja ljudi in vodenja. Slednje je pridobivala v zavarovalništvu, zdaj pa v panogi infotelekomunikacij, kjer opravlja delo direktorice sektorja Kadri & Pravo v podjetju Iskratel, d.o.o.

Magistra Jelica Lazarević Lajovic ima petnajstletne izkušnje s področja razvoja ljudi in vodenja. Slednje je pridobivala v zavarovalništvu, zdaj pa v panogi infotelekomunikacij, kjer opravlja delo direktorice sektorja Kadri & Pravo v podjetju Iskratel, d.o.o. Po izobrazbi je magistrica znanosti. Trenutno pridobiva tudi pedagoško andragoško izobrazbo. Letos je bila izbrana za kadrovsko managerko leta. Največji izziv na HR področju ji predstavlja razvoj vodenja in organizacijske kulture. Aktivno deluje tudi v zunanjem okolju, kot mentorica in predavateljica na strokovnih srečanjih. Skrbi za nenehen osebni strokovni razvoj in rast ter pridobljeno znanje prenaša v prakso ter razvija nove kadrovske pristope in orodja.

 
Marko Podgornik

Direktor, Mikro+Polo

MarkoPodgornik je direktor podjetja Mikro+Polo 11 let.Dokazuje, da gre tudi drugače: njegovi zaposleni imajo neomejeno število dniplačanega dopusta, brezplačno prehrano in veliko prostega časa, ki ga preživijoz družino in prijatelji. Vse to je seveda mogoče, kadar je delo opravljeno, into dobro. Če so zaposleni samozavestni,ker vedo, da jim vodstvo zaupa, so bolj odgovorni in se posledično na delovnemmestu dobro počutijo je možnost za dobre rezultate bistveno večja: “V službipreživimo tretjino dneva. Dobro je, da se tja odpravimo z nasmeškom.” Prevzemanjeodgovornosti je privilegij, napake pa privilegij aktivnih.

MarkoPodgornik je direktor podjetja Mikro+Polo 11 let.Dokazuje, da gre tudi drugače: njegovi zaposleni imajo neomejeno število dniplačanega dopusta, brezplačno prehrano in veliko prostega časa, ki ga preživijoz družino in prijatelji. Vse to je seveda mogoče, kadar je delo opravljeno, into dobro. Če so zaposleni samozavestni,ker vedo, da jim vodstvo zaupa, so bolj odgovorni in se posledično na delovnemmestu dobro počutijo je možnost za dobre rezultate bistveno večja: “V službipreživimo tretjino dneva. Dobro je, da se tja odpravimo z nasmeškom.” Prevzemanjeodgovornosti je privilegij, napake pa privilegij aktivnih.

V podjetju zaposlujejo na podlagi značaja inodnosa do dela, ne referenc. Vse pogodbe o zaposlitvi so za nedoločen čas. Prinovih delovnih mestih dajejo najprej možnost svojim zaposlenim, ki bi želelizamenjati delovno področje in iščejo nove izzive. Moto v podjetju je, da serezultate dosega z malo sredstvi in se vedno išče možnosti, da kaj prihranijo.Da so vsi prodajalci in vsak dan predstavljajo svoje podjetje – ker obstajajozaradi svojih kupcev. Stvari počnejo na svoj način, preprosto in drugače.

 
Lovro Peterlin

Direktor prodaje in naročniškega sektorja, A1, Mladi manager 2013

Lovro Peterlin je član uprave podjetja A1 Slovenija za področje prodaje. Od leta 2007 je bil direktor največje slovenske agencije za direktni marketing in prodajo Linea Directa, sestrskega podjetja Studia Moderna, ki se na 19 trgih vzhodne in srednje Evrope ukvarja s storitvijo klicnih centrov ter prodajo in upravljanjem popolnih nakupnih izkušenj za več kot 350 poslovnih partnerjev. Z mednarodnimi izkušnjami, večletno prakso s področja razvoja novih poslovnih priložnosti in neposrednega vodenja predvsem generacije Y svoje znanje deli tudi s številnimi podjetniki ter je svetoval mednarodnim podjetjem na področju prodaje, marketinga ter vzpostavitve in upravljanja učinkovitih prodajnih timov. Poleg tega ima Peterlin izkušnje iz tujine, saj je kot strateški marketinški svetovalec deloval v Italiji in na Kitajskem, trenutno pa je aktiven predsednik Sekcije mladih managerjev Slovenije in kot eden redkih Evropejcev član prestižne globalne žirije za izbor mednarodne nagrade s področja direktnega marketinga in prodaje ECHO Awards.

Lovro Peterlin je direktor prodaje in naročniškega sektorja v A1 Slovenija. Pred prihodom na A1 Slovenija je bil Peterlin od leta 2007 direktor podjetja Linea Directa, sestrskega podjetja Studia Moderna, ki se na 19 trgih vzhodne in srednje Evrope ukvarja s storitvijo klicnih centrov ter prodajo in upravljanjem popolnih nakupnih izkušenj za več kot 350 poslovnih partnerjev. Z mednarodnimi izkušnjami, večletno prakso s področja razvoja novih poslovnih priložnosti in neposrednega vodenja predvsem generacije Y svoje znanje deli tudi s številnimi podjetniki ter je svetoval mednarodnim podjetjem na področju prodaje, marketinga ter vzpostavitve in upravljanja učinkovitih prodajnih timov.

Poleg tega ima Peterlin izkušnje iz tujine, saj je kot strateški marketinški svetovalec deloval v Italiji in na Kitajskem, trenutno pa je aktiven predsednik Sekcije mladih managerjev Slovenije in kot eden redkih Evropejcev član prestižne globalne žirije za izbor mednarodne nagrade s področja direktnega marketinga in prodaje ECHO Awards.

 
Dr. Danijela Brečko

SOFOS inštitut, direktorica

Dr. Danijela Brečko je vodja projekta merjenja organizacijske energije. Je avtorica preko 200 znanstvenih in strokovnih člankov za slovenske in tuje strokovne revije in avtorica 7 strokovnih knjig. Več kot 20 let deluje v praksi poslovnega izobraževanja in svetovanja.

Doktorirala je na Filozofski fakulteti v Ljubljani, kjer si je predhodno pridobila znanstveni magisterij na področju osebnega razvoja odraslih. Je avtorica preko 200 znanstvenih in strokovnih člankov za slovenske in tuje strokovne revije in avtorica 7 strokovnih knjig. Več kot 20 let deluje v praksi poslovnega izobraževanja in svetovanja. Na področju organizacijske energije je je orala ledino v slovenskem prostoru in naredila dve nacionalni raziskavi; leta 2006 in leta 2011. Je članica Združenja manager in članica upravnega odbora Sekcije managerk. Je tudi članica Slovenskega coaching združenja.

 
Saša Mrak, MBA

odgovorna urednica revije HR&M

Saša Mrak je diplomirana tržna komunikologinja z dodatnim zaključenim MBA. Deluje na področjih razvoja kadrov in nepremičnin, kot urednica, moderatorka in vodja projektov.

Saša Mrak, MBA je karierno pot začela z osemletnim delom v medijski družbi Dnevnik d. d. na področju marketinga, uredništva in vodenja samostojnih projektov, med njimi Zlata nit. Pot je nadaljevala v nepremičninskem in okoljskem sektorju, dokler se ni odločila za samostojno pot. Ukvarja se s celostnimi marketinški rešitvami, vodenjem projektov in uredniškim delom. Njena področja dela so predvsem nepremičnine in razvoj ljudi pri delu.

 
Jose Antonio Morales

Ustanovitelj, The Glue, Fear & Fail, Aurora Co-working, Lincoln Island Initiatives, Vision of Present

Jose Antonio Morales že več kot 20 let dela na področju timskega dela, SME in mladih podjetnikov z ustvarjanjem novih projektov, perspektiv, izzivanjem t. i.statusa quo in spodbujanjem inovativnega pristopa. Danes kot ustanovitelj razvija več iniciativ kot so Fear & Fail, Aurora Co-working, Lincoln Island Initiatives, Vision of Present in The Glue. Jose je tudi nacionalni koordinator projekta Social Impact Award Slovenia.

Jose AntonioMorales že več kot 20 let dela na področju timskega dela, SME in mladihpodjetnikov z ustvarjanjem novih projektov, perspektiv, izzivanjem t. i.statusa quo in spodbujanjem inovativnega pristopa. Preden ga je pot zanesla vSlovenijo, je kot soustanovitelj soustvarjala eno prvih spletnih skupnosti vLatinski Ameriki – Exchange Latino, v sodelovanju s perujskim predstavništvomMicrosofta. V Sloveniji je bil s strani Microsoft Corp Jose priznan kot eden od18 globalnih področnih partnerjev. Danes kot ustanovitelj razvija več iniciativkot so Fear & Fail, Aurora Co-working,Lincoln Island Initiatives, Vision of Present in The Glue. Jose je tudinacionalni koordinator projekta Social Impact Award Slovenia.

 
Mag. Aleš Vidmar

Podsekretar, Javni štipendijski, razvojni, invalidski in preživninski sklad RS

Aleš Vidmar je projektni vodja s področja razvoja človeških virov ter uvajanja poslovnih izboljšav in je predstavnik nove generacije javnih uslužbencev. Ključni uspeh programa Kompetenčni centri za razvoj kadrov, ki ga je več let vodil, je razvoj kulture, ki spodbuja vseživljenjsko učenje in osmislitev HR tako z vidika motivacije in osmislitve dela posameznika kot tudi z vidika doseganja konkretnih poslovnih rezultatov. Projekti, ki jim je pomagal presegati cilje so prejeli svetovno priznanje (KCDM), evropsko (KOC Steklar) ter na nacionalnem nivoju.

Aleš Vidmar je projektni vodja s področja razvoja človeških virov ter uvajanja poslovnih izboljšav in je predstavnik nove generacije javnih uslužbencev. Od leta 2010 je neposredno povezan z izvajanjem ukrepa države Kompetenčni centri za razvoj kadrov, ki povezujejo podjetja v partnerstva s področja panoge pri strateškem razvoju kompetenc zaposlenih. Ključni uspeh programa je razvoj kulture, ki spodbuja vseživljenjsko učenje in osmislitev HR tako z vidika motivacije in osmislitve dela posameznika kot tudi z vidika doseganja konkretnih poslovnih rezultatov. Projekti, ki jim je pomagal presegati cilje so prejeli svetovno priznanje (KCDM), evropsko (KOC Steklar) ter na nacionalnem nivoju.

Uspeh programa se nadgrajuje v okviru programa KOC 2.0, ki povezuje HR z nacionalno Strategijo pametne specializacije ter v okviru projektov KOCles 2.0, ki razvija znanja s področja dizajn managementa in poslovnih izboljšav v lesarski industriji ter KCDM 2.0, ki v dvojnem obsegu omogoča nadgradnjo starega projekta ter uvajanja najzahtevnejših praks pri novih partnerjih (Gorenje, Elan, Alpina, Plastika Skaza). Rezultate dela in znanje prenaša tudi mednarodno in sodeluje pri vzpostavljanju Kompetenčnega centra za turizem na Hrvaškem.

 
Mag. Jana Colnar

Territory managing partner, consultant Grow Adriatik d.o.o., Krauthammer associated partner

Direktor in konzultant v podjetju Grow Adriatik d.o.o. Krauthammerassociated partner. 15 let je nabirala izkušnje v mednarodni prodaji, v vodenjutimov in v podjetništvu, danes pa ji Krauthammerjev pragmatični pristopter neomejena pozitivna energija pomagati pri delu s posamezniki in podjetji,da dosežejo željene cilje in rezultate. Skupaj z ekipo pomagajo na poti kuspehom podjetjem v Sloveniji, Hrvaški, Bosni, Srbiji in Makedoniji.

Direktor in konzultant v podjetju Grow Adriatik d.o.o. Krauthammerassociated partner. 15 let je nabirala izkušnje v mednarodni prodaji, v vodenjutimov in v podjetništvu, danes pa ji Krauthammerjev pragmatični pristopter neomejena pozitivna energija pomagati pri delu s posamezniki in podjetji,da dosežejo željene cilje in rezultate. Skupaj z ekipo pomagajo na poti kuspehom podjetjem v Sloveniji, Hrvaški, Bosni, Srbiji in Makedoniji.

 
Polona Romih

HR menedžerka, Adecco Slovenija in Hrvaška

Polona Romih, HR menedžerka v Adeccu za Slovenijo in Hrvaško, ima več kot deset let izkušenj s kadrovskim svetovanjem. V Adeccu skrbi za uvajanje HR iniciativ za povečevanje vključenosti zaposlenih in zagotavljanje uspešnih kariernih poti svojih sodelavcev. Njena ključna strokovna področja med drugim vključujejo rekrutacijo, izobraževanje in razvoj talentov.

Polona Romih, HR menedžerka v Adeccu za Slovenijo in Hrvaško, ima več kot deset let izkušenj s kadrovskim svetovanjem. V Adeccu skrbi za uvajanje HR iniciativ za povečevanje vključenosti zaposlenih in zagotavljanje uspešnih kariernih poti svojih sodelavcev. Njena ključna strokovna področja med drugim vključujejo rekrutacijo, izobraževanje in razvoj talentov.


Komu je namenjena HR&M konferenca?

  • Managerjem in strokovnjakom, ki se ukvarjajo z vodenjem ljudi
  • Najvišjemu vodstvu, ki razume pomembnost sodelovanja najvišjega z HR strokovnjaki in pomembnost razumevanja HR tem
  • Strokovnjakom, ki se ukvarjajo z razvijanjem in raziskovanjem zavzetosti, organizacijske energije in zadovoljstva zaposlenih
  • Vsem, ki jih zanimajo najboljše prakse slovenskih podjetij in bi želeli izboljšati področje HRM-ja v svojem podjetju ali organizaciji
  • Predstavnikom zainteresiranih javnosti s področja zaposlovanja, HRM, vodenja in upravljanja, delovnih razmerij in sodobnih pristopov vodenja ljudi pri delu.

Prijavite se na razpis za HRM projekt 2017!

Do 15. oktobra je odprt razpis za HRM projekt 2017. Razpis za HRM projekt išče odgovore na naslednja vprašanja:

  • Kako v vaši organizaciji spodbujate ljudi k večji učinkovitosti?
  • S čim navdihuje, preseneča in navdušuje vaša HR praksa?
  • Kako je vpeto v HRM projekte najvišje vodstvo podjetja oziroma organizacije?

S podelitvijo nagrade želimo dobre HRM-prakse narediti vidne in spodbujati podjetja ter organizacije, da se zgledujejo po najboljših.

PRIJAVA IN PODROBNE INFROMACIJE O RAZPISU: http://www.planetgv.si/hrm-konferenca/hrm-projekt-2017

Več o nagradi

Z nami tudi letos projekt merjenja organizacijske energije

Leta 2016 je bila narejena nacionalna raziskava organizacijske energije, s katero nadaljujemo tudi v letu 2017. Raziskava je pokazala, da imamo v Sloveniji še veliko prostora za izboljšanje. Enotni indeks organizacijske energije znaša namreč 1,91 točke. Za primerjavo z najboljšimi nemškimi organizacijami: v najboljših evropskih podjetjih v povprečju znaša kar 5,17, kar presega slovenski nacionalni indeks za 3,26 točke.

O tem, zakaj je tako v Sloveniji in kako sploh razumeti organizacijsko energijo podjetja, bomo govorili na letošnji konferenci. Ob tem bomo tudi letos podelili priznanja najboljšim.

Več o organizacijski energiji, merjenju in sodelovanju

Bodite del skupnosti, ki spodbuja sodelovanje najvišjega vodstva z HR stroko!

Bodite del skupnosti, ki spodbuja sodelovanje najvišjega vodstva z HR stroko!


Program

Za izhodišča predavanja kliknite na naslov v programu!

Moč vodenja in odgovornost posameznika

8.00 - 9.00

Prihod in registracija

9.00 - 9.15

Uvod v srečanje: Kaj imeti v današnjih razmerah v mislih, ko govorimo o moči in odgovornosti v luči prihodnosti?
Saša Mrak, MBA, vodja konference in odgovorna urednica revije HR&M

9.15 - 10.15

Kako se danes z digitalizacijo spreminja kultura podjetja in zakaj je čustvena inteligenca še toliko bolj pomembna?

Viktor Lénárt, Predsednik GROW Organisation Development Group in Partner pri Krauthammer za južno in centralno Evropo, Madžarska (predavanje bo v angleščini)


10.15 - 11.00

Kdo sem, ki vodim - od kod in kakšni so viri moje (ne)moči?
Dr. Klemen Rebolj, zdravnik, specialist psihiater

Na srečanju s psihiatrom in psihoterapevtom, ki predano in iskreno raziskuje življenje, se bo lahko vsak zase in na svoj način spraševal o sebi. Spomnili se bomo, kako se osebne in strokovne ravni ves čas prepletajo ter si priznali, da za sodelovanje z ljudmi ni dovolj samo profesionalnost. Zgodbe bogate klinične prakse nas bodo vabile vase in nas vračale v čas naših lastnih izvirov. Zaslutili bomo neizmerno ranljivost začetka in spoznali, čemu vztrajamo v vzorcih, ki nam že dolgo ne koristijo več. Razumeli bomo, zakaj se v odnosih podrejamo in sprejemamo čezmerne obveznosti, drugič pa nenadzorovano besnimo. Spoznavali bomo vzgibe in občutke, ki nas ženejo v izgorevanje na delovnem mestu in doma. Odkrivali bomo čudežno modrost telesa, ki nas preko raznolikih in mnogoterih simptomov vabi domov, v svoje lastno bistvo, v to, kar zares smo. Z novimi spoznanji o sebi se bomo iz svojega srca prenovljeni odpravili v prestolnice odnosov in sveta.

11.00 - 11.30

Odmor

11.30 - 12.10

Napredne komunikacijske tehnike za učinkovito vodenje
Dr. Andrej Kovačič, Docent, DOBA Fakulteta

Napredne tehnike na nas uporabljajo mediji ali vrhunski prodajalci, večinoma ne da bi vedeli. Tudi pri vodenju smo prišli daleč naprej od posredovanja preprostih navodil zaposlenim na zavedni ravni, ki jih ljudje lahko (ne)izpolnijo. Kako lahko vplivamo na nezavedno raven in na tak način učinkovito navdušimo druge za naše ideje in želje? Pri tem so ključne uporabne komunikacijske tehnike, ki temeljijo na socialni dinamiki, psihologiji osebnosti, delovanju zavesti in sugestibilnih stanj združene v PRO-ACT tehnike.

12.10 - 12.40

Moč, odgovornost in strah
Jose Antonio Morales, Soustanovitelj, The Glue, Slovenija (*predavanje bo v angleščini)

Sodobni poslovni sistemi in sistemi vodenja se spreminjajo iz stare paradigme učinkovitosti dela v paradigmo doseganja želenih rezultatov. Korporacije in organizacije prepoznavajo, da je njihov glavni namen ustvarjati okolje za dobro počutje zaposlenih in da te ne morejo inovirati, če timi niso usklajeni in ne delujejo v harmoniji. Kako pospešiti te procese sprememb? Spoznali bomo nekaj pomembnih definicij, metodologijo in enostavno orodje, ki ga lahko uporabite za vaše time, da bodo dosegali želene rezultate.

12.40 - 13.45

Odmor za kosilo

NAJBOLJŠE PRAKSE 2017

13.45 - 14.10

Iz mednarodnih uspehov in HRM projekta 2016: poslovna rast s povezovanjem, razvojem kompetenc in spreminjanjem kulture

Mag. Aleš Vidmar, Podsekretar, Javni štipendijski, razvojni, invalidski in preživninski sklad RS

Mednarodna konkurenca, digitalizacija in pritisk na nižanje stroškov silijo slovenskapodjetja v iskanje preboja med vodilne v svojem segmentu ali v boj s ceno inživotarjenje. Pritisk čuti podjetje, čutita ga vodja in posameznik. Ključniizziv je pravi odziv, torej prilagajanje, učenje, spreminjanje, inoviranje inorganiziranje, DINAMIČNOST.

V času največje gospodarske krize od slovenske samostojnostije država podprla inovativen program, ki je povezal panoge in verige vpartnerstva za razvoj kadrov. Od leta 2011 je bilo podprtih 500 podjetij in 30partnerstev pri razvoju kadrov, v aktivnosti vključeno 14.500 zaposlenih v podjetjihter 500 drugih. Kadrovik in vodje sodobili možnost, da postanejo faktor razvoja, ko je bilo gospodarstvo v krču inje bil velik pritisk na zmanjševanje stroškov in števila zaposlenih.

V programu KOC smo nadgradili »štetje vključitev« vusposabljanja, ki ga zahteva EU in smo izvajali projekte na inovativen način, sciljem doseči poslovni rezultat, premike v ravnanjih in spremembe v vrednotah.

S podjetji smo dosegli presežek programa in tako prejeli validacijona svetovni ravni - nagrado DMI iz ZDA za projektKCDM, ki se zdaj nadaljuje v dvojnem obsegu in na evropski ravni - Steklarna Hrastnik, ki jeizračunala desetkraten povratek na investicijo.

Do organizacijskega napredka in rezultatov pridemo le, čehkrati zavestno, strokovno in predano uvajamo poslovne (in osebne) izboljšavein ne odnehamo pred ovirami. Trud in pripravljenost k spremembam pa sta zeloosebni zadevi, povezani z zorenjem, bolečino in zadovoljstvom ob napredovanju. Izkazalose je, da je pot do uspeha razvoja kadrov, kot v poslu, odvisna od ljudi -vodij, projektnih vodij in kadrovikov. Zaporedje, vložek in rezultat pa nikoliniso bili enaki.

14.10 - 14.40

Kako razumeti energijo organizacij v slovenskem prostoru in kaj se lahko iz tega naučimo?
Nikolaj Mejaš, Direktor, O.K. Consulting

14.40 - 15.30

PANEL DVOJIC
Moč vodenja v tandemu
HR & MANAGEMENT, razprava na podlagi študij primerov
Gostujoči v panelu

- Jelica L. Lajovic, Direktorica sektorja Kadri & Pravo, Iskratel, kadrovska managerka 2017
- Lovro Peterlin, Direktor prodaje in naročniškega sektorja, A1, Mladi manager 2013
- Polona Romih, HR menedžerka, Adecco Slovenija in Hrvaška
- Marko Podgornik, Direktor, Mikro+Polo

Vodita:
Saša Mrak, odgovorna urednica revije HR&M
Jana Colnar, regionalni manager, Grow Group, Krauthammer

Kako bi ukrepali v zahtevnih situacijah kot kadrovik in kako kot predstavnik najvišjega vodstva? Ali res gledajo vsak s svojega zornega kota? V čem se pogledi dejansko razlikujejo in zakaj bi kadrovik ukrepal na en način, management pa na drug način, čeprav oba želita le najboljše?

Izbrali smo situacije realnih študij primerov, na podlagi katerih bomo razpravljali s strokovnjaki s področja vodenja podjetij kot tudi vodenja kadrov.

15.30 - 16.00

Odmor

Zaključni del najboljših praks leta 2017

16.00 - 16.30

Dobre prakse - HRM projekti 2017
Saša Mrak, MBA, vodja razpisa HRM projekt in odgovorna urednica revije HR&M

A1 SLOVENIJA: Gallup Strengths based Leadership Coaching Program

DROGA KOLINSKA, ČLANICA GRUPE ATLANTIC GRUPA: Careward - Strategija za zadržanje ključnih kadrov

INFINUM: Infinum Academy

KOMUNALA BREŽICE: Celostni model sistema inovacij v Komunali Brežice 3 x 12

LEK: BIO Karierni zajtrk

OPTIWEB: Optikultura

ŠPICA INTERNATIONAL: Fokus za laserski preboj





16.30 - 16.50

PODELITEV PRIZNANJ - ORGANIZACIJSKA ENERGIJA 2017: Katera podjetja so v letu 2017 namerila najbolj produktivno organizacijsko energijo?

Dr. Danijela Brečko, SOFOS Inštitut, direktorica

16.50 - 17.30

RAZGLASITEV HRM PROJEKTOV 2017
Kategorije:
- mala in srednje velika podjetja
- velika podjetja
- javni in neprofitni sektor

RAZPRAVA S PREDSTAVNIKI ZMAGOVALNIH PROJEKTOV: Iz kakšne potrebe so nastali projekti in kako so spremenili podjetje na bolje?

17.30

ZAKLJUČEK IN DRUŽENJE

Prijava

Si redni študent oziroma študentka in bi se rad-a udeležil-a konference?

Za redne študente smo omogočili 20 mest po ceni 50,00 EUR z vključenim DDV-jem. Prijavite se preko registracijskega obrazca "Redna prijava" takoj nad tem napisom. V opombe napišite: "redni študent", zato da se lahko upošteva študentska cena. Po prijavi boste prejeli račun.
Na elektronski naslov - prijave@planetgv.si pošljite kopijo potrdila, da ste redni študent oz. študentka + kopijo plačila najkasneje do torka, 14.11. 2017 do 12. ure. V nasprotnem primeru prijava ne bo veljavna.

Dobrodošli!



Kako smo se prepletali v letu 2016?

Sponzorji in partnerji HR&M konference


Lokacija

Festivalna dvorana Ljubljana