Kako komunicirati, ko je naš sogovornik težaven


17. NOVEMBER 2015

od 9. do 15. ure


LJUBLJANA, Slovenija

Planet GV, Likozarjeva 3

Delavnica je polno zasedena.
Prijave so že možne za delavnico 16. marca 2016!

OGLED NOVEGA TERMINA

Delavnica je polno zasedena.
Prijave so že možne za delavnico 16. marca 2016!

OGLED NOVEGA TERMINA

O DELAVNICI

Veste, kako komunicirati, ko je naš sogovornik težaven? Kako in kaj takrat, ko se zaradi sogovornikovega nespoštljivega odnosa, gospodovalne ali vzvišene drže, neupravičenega razburjanja ali vsiljevanja svojega mnenja, ter drugega agresivnega ali manipulativnega vedenja, ob njem ne počutimo dobro in zato težko delamo. Kako ohraniti »mirno kri« in pripraviti sogovornika na sodelovanje?

Z upoštevanjem pravil profesionalne komunikacije ter razvijanjem naše socialne in čustvene inteligentnosti nam je pri delu z ljudmi prihranjena marsikatera osebna prizadetost, ogorčenost ali užaljenost, zaradi katere izgubljamo energijo in doživljamo stres.

Kako voditi pogovor s težavnimi sogovorniki, ohraniti profesionalnost in uspešno zaključiti pogovor so glavni cilji delavnice. Naučimo se umetnosti profesionalne komunikacije tudi v težkih situacijah!

Pridružite se nam na delavnici, na kateri boste gotovo izboljšali poslovno, pa tudi osebno delovanje.


Praktična in interaktivna delavnica, primerna za vse zaposlene v organizaciji!

NOV TERMIN: 16. MAREC 2016

Praktična in interaktivna delavnica, primerna za vse zaposlene v organizaciji!

NOV TERMIN: 16. MAREC 2016

Program

  • Namen in pravila profesionalne poslovne komunikacije
  • Psihološka distanca in profesionalnost v poslovnih odnosih
  • Kdo so težavni in zakaj so težavni
  • Kdaj bodo težavni prenehali biti težavni
  • Jaz pa že nisem težaven/težavna
  • Vpliv naše naravnanosti na izid komunikacije
  • Vrste težavnih sogovornikov
  • Razlika med težavnim in razburjenim sogovornikom
  • Kako z »vročekrvnimi, gospodovalnimi, agresivnimi, nesramnimi, arogantnimi, super pomembnimi, vedno pametnimi, nepopustljivimi, sumničavimi, manipulativnimi, negativnimi, obupanimi, mučeniškimi, neodločnimi, prestrašenimi, pretirano občutljivimi…«?
  • Vsi smo samo ljudje… kako na profesionalen način postavimo mejo in kdaj zaključiti pogovor
  • Kako nam lahko naša neverbalna komunikacija pomaga pri utrjevanju naše pozicije in hkrati ohranja sodelovalen odnos
  • Razvijanje profesionalne distance pri delu s težavnimi sogovorniki
  • Razmejevanje osebne odgovornosti in kako ostati osebno neprizadeti
  • Obvladovanje stresa in krepitev osebnostne čvrstosti pri delu s težavnimi sogovorniki
  • Primeri in praktične vaje
  • Na delavnici se boste naučili:

    1. Kako pristopiti k različnim sogovornikom in z njimi sodelovati.
    2. Izogibati se konfliktom.
    3. Izogniti se najbolj škodljivim motnjam in napakam v komunikaciji.
    4. Uporabljati najmočnejša psihološka orodja za učinkovito delo z ljudmi.
    5. Razumeti nebesedno komunikacijo in telesno govorico.

    Predavateljica

    Delavnico bo vodila

    Metode dela in cilji delavnice

    Metode dela: interaktivna izobraževalno svetovalna delavnica z aktivnim sodelovanjem udeležencev s primeri iz prakse in treningom komunikacijskih veščin.

    Cilji delavnice: udeleženci bodo spoznali vrste težavnih sogovornikov in njihovo notranjo psihološko logiko, s treningom osvojili komunikacijske metode, uspešne za delo s težavnimi sogovorniki in razvili profesionalno distanco ter osebnostno čvrstost.

     
    mag. Franka Bertoncelj

    magistrica psiholoških znanosti, z večletnimi izkušnjami na področju organizacijske psihologije in samostojna svetovalka za izbiro, razvoj ter izobraževanje zaposlenih.


    Vodi delavnice, treninge in coaching za vodje ter zaposlene, sodeluje s podjetji in organizacijami pri izvedbi organizacijskih ter tržnih raziskav, ukvarja pa se tudi z individualnim psihološkim svetovanjem za posameznike. Uporablja pretežno metode transakcijske analize, vedenjsko-kognitivni pristop in nove principe pozitivne psihologije.

    Delavnica o psihologiji strank in komuniciranju s težavnimi strankami!

    NOV TERMIN: 16. MAREC 2016

    Delavnica o psihologiji strank in komuniciranju s težavnimi strankami!

    NOV TERMIN: 16. MAREC 2016

    Dodatna knjižna pridobitev!

    Na delavnici boste prejeli tudi knjigo Skriti zmagovalci 21. stoletja, Kako obvladati svetovne trge – in kako to uspeva tudi majhnim avtorja dr. Hermanna Simona.

    Kotizacija in prijava

    Vsa mesta za delavnico Kako komunicirati s težavnim sogovornikom so zasedena. Naslednji termin za delavnico v marcu 2016.

    NOV TERMIN: 16. MAREC 2016

    Planet GV

    Likozarjeva 3
    1000 Ljubljana


    T: 080 33 44
    E: izobrazevanje@planetgv.si

    Lokacija


    Udeleženci lahko v času poteka izobraževanja brezplačno parkirate na parkirišču pri Železniškem muzeju, Parmova 35.