Sodobni turistični marketing

(trženje turističnih kapacitet)


10. december 2015

od 13. do 18. ure


Brezovica pri Ljubljani, Slovenija

Poslovna hiša Unija,Tržaška cesta 515

Sodobni turistični marketing

(trženje turističnih kapacitet)

Merljivi marketinški pristopi s poudarkom na malem podjetništvu v turizmu

Turizem je panoga, ki se zelo hitro spreminja. Na spremembe se morajo sproti odzivati tako ponudniki turističnih kapacitet, kot iskalci prenočitvenih kapacitet.
Vabimo vas, da se udeležite seminarja, kjer boste izvedeli:

  • kako tržiti prenočitvene kapacitete,
  • kako povečati prihodke,
  • kakšni so trendi v Evropi in Sloveniji,
  • kakšni so sodobni pristopi v oblikovanju ponudbe (oblikovanje zgodb, spletne predstavitve...),
  • kako graditi odnos v skupnostih (nagovarjanje gostov preko e-mailov, Facebook, Twitter, Instagram...),
  • kateri so spletni sistemi za trženje prenočitvenih kapacitet (booking.com, hotels.com...).

  • Seminar je namenjen predvsem manjšim ponudnikom turističnih storitev in bo pomoč pri oblikovanju sodobnega marketinga (trženja) za podjetje.


    Program

    10. december 2015
    13:00 - 13:30

    Turistični trendi v Evropi in Sloveniji

    mag. Andrej Šprajc

    13:30 - 14:00

    Marketinške strategije

    mag. Andrej Šprajc

    • upravljanje letnega cikla poslovanja
    • prodajamo turistični produkt ali doživetje
    • kako povečati prihodke ob omejenem proračunu za marketing
    14:00 - 14:30

    Digitalni trendi v turizmu in umestitev Slovenije

    mag. Darko Dujič

    14:30 - 14:45

    Odmor

    Pokrovitelj odmora je Google

    14:45 - 15:30

    Marketinška strategija v kontekstu nakupnega cikla

    mag. Darko Dujič

    • metrike v posamezni fazi in kaj je relevantno
    • struktura in odgovornost turistične industrije v posamezni fazi
    15:30 - 16:15

    Primer dobre prakse

    Živa Čižman

    16:15 - 16:30

    Odmor

    16:30 - 18:00

    Delavnica: Oblikovanje ponudbe in upravljanje skozi faze nakupnega procesa in interakcij z gostom

    Sara Božanić

    • sodobni pristopi v oblikovanju zgodb (oblikovanje zgodb, spletnih mest in spletne prisotnosti)
    • grajenje in upravljanje skupnosti (E-mail marketing, Družbeni mediji - Facebook, Twitter, Instagram …)
    • spletni sistemi za trženje prenočitvenih kapacitet (booking.com, hotels.com,…)
    • delavnica - kaj je zgodba, ki jo želimo povedati?

    Sodelujoči predavatelji

     
    mag. Andrej Šprajc

    predavatelj

    mag. Andrej Šprajc je podjetnik, ki že vrsto let deluje v turizmu in je lastnik manjšega penziona na Dolenjskem. Je član Upravnega odbora Gostinsko turistične zbornice in podpredsednik Združenja hotelirjev Slovenije.

    mag. Andrej Šprajc je podjetnik, ki že vrsto let deluje v turizmu in je lastnik manjšega penziona na Dolenjskem. Je član Upravnega odbora Gostinsko turistične zbornice in podpredsednik Združenja hotelirjev Slovenije.

     
    mag. Darko Dujič

    predavatelj

    mag. Darko Dujič je magister poslovodenja in organizacije, je v svoji karieri delal na vodstvenih pozicijah v treh globalnih podjetjih, ki so bila vsako izmed njih med top 5 v svoji industriji. Google, Mercator, GfK, Interbrew je samo nekaj najpomembnejših podjetij kjer je deloval.

    mag. Darko Dujič je magister poslovodenja in organizacije, je v svoji karieri delal na vodstvenih pozicijah v treh globalnih podjetjih, ki so bila vsako izmed njih med top 5 v svoji industriji. Google, Mercator, GfK, Interbrew je samo nekaj najpomembnejših podjetij kjer je deloval. Bil je izbran v globalni “Excellence team” v GfK in Googlovo poslovno akademijo v izvedbi Duke CE, najboljše korporativne šole na svetu v zadnjem deseteletju.

    Od najstniških let je povezan s turizmom, že v svojem diplomskem delu je proučeval pomen kakovosti storitev v turistični industriji in ves čas študija bil aktiven na področju organizacije in izvedbe turističnih potovanj. V Mercatorju je imel med ostalim odgovornost tudi za netrgovske dejavnosti med katere se uvršča tudi turistična agencija.

    V zadnjih letih je večkrat sodeloval kot glavni govornik na različnih turističnih dogodkih v Sloveniji (Dnevi turizma v organizaciji agencije Spirit/STO) in predaval spremembah v nakupnem procesu v turistični dejavnosti. Kot direktor internetnega storitvenega podjetja in svetovalec za vzpostavitev “cross channel” poslovnih modelov in transformacije poslovanja v digitalnem/mobilnem svetu pa še dodatno zelo dobro pozna turistično industrijo, ne samo kot popotnik temveč tudi kot tržnik lastnih družinskih turističnih kapacitet.

     
    Sara Božanić

    predavateljica

    Sara Božanič je direktorica Inštituta za transmedijski dizajn s sedežem v Sloveniji. Je “hibrid”: oblikovalka, strateginja, predavateljica, mislec.

    Sara Božanič je direktorica Inštituta za transmedijski dizajn s sedežem v Sloveniji. Je “hibrid”: oblikovalka, strateginja, predavateljica, mislec. Vrsto let se ukvarja s pozicioniranjem transmedijskega dizajna; novo nastajajočo diciplino, ki temelji na gradnji zgodb in s tem povezanih skupnosti s pomočjo tehnologije. Leta 2011 je prejela nagrado British Council za mladega ustvarjalnega podjetnika na področju medijev, prav letos pa je s strani Evropske komisije bila izbrana in uvrščena med 40 priznanih strokovnjakov v Evropi, ki se ukvarjajo s grajenjem skupnosti in v svojih pristopih uporabljajo napredne tehnološke prakse. In ravno v svet zgodbe povezane s tehnologijo, vas bo popeljala z doživetji povezanimi s turizmom. Sara verjame, da digitalni svet občinstvu odpira nova vrata in omogoča nešteto oblikovalskih možnosti.

     
    Živa Čižman

    predavateljica

    Živa Čižman je direktorica razvoja v Goldbach Audience agenciji, kjer svetuje številnim majhnim in srednjim podjetjem kako oglaševati na spletu.

    Živa Čižman je svojo poklicno pot začela v FMCG industriji kot upravljalka blagovne znamke v podjetju Danone. Tam je najprej spoznala pomen digitalnega oglaševanja, nato pa bila zadolžena za razvoj in implementacijo tega kot prihodnost trženja. Do leta 2014 je bila zaposlena v podjetju Google, kjer je razvijala digitalno strategijo v Adriatics regiji. Sedaj, kot direktorica razvoja v Goldbach Audience agenciji pa svetuje številnim majhnim in srednjim podjetjem kako oglaševati na spletu. Živa je trdno prepričana, da se vse da meriti in izboljšati ... ne glede na velikost podjetja ali vrsto industrije.

    Več o delavnici

    Oblikovanje ponudbe in upravljanje skozi faze nakupnega procesa in interakcij z gostom

    Medijski prostor je največkrat prva točka dotika potencialnih gostov s ponudbo regije. Kakovost nakupnih procesov in interakcij gostov z medijsko vsebino pa je v soodvisnosti od kvalitete podane zgodbe. Sodobne tehnike pripovedovanja zgodb se zato osredotočajo na pripovedovanje, ki temelji na potrebah in interesih ciljne skupine. Osredotočajo se na izgradnjo zgodb in orodij, ki zagotavljajo povečan pritok gostov v regijo. Skozi predavanje in delavnico se bodo udeleženci posvetili možnostim oblikovanja poglobljenih pripovednih svetov za multimedijsko generacijo. Udeleženci bodo oblikovali zgodbe, ki se bodo sistematično razpršile skozi različne medijske kanale, da bi dosegle širše občinstvo in s tem vplivale na zvišanje interesa ciljne skupine v posamezno ponudbo regije ali turistično obarvan projekt.

    Kratek opis svojega projekta pošljite na naslov sara@transmedia-design.me najkasneje do 4. decembra 2015. Med poslanimi projekti bo predavateljica izbrala štiri vsebinsko primerne projekte, na katerih bodo zainteresirani udeleženci skupaj razvijali nastavke mutimedijske strategije.

    Izkoristite priložnost!

    Udeleženci seminarja se lahko udeležite dveh brezplačnih treningov:

    • Google AdWords Fundamentals - osnove oglaševanja in
    • Google AdWords Advanced Search - napredno oglaševanje v iskalnem omrežju.

    Več o izpitih AdWords najdete na spletni strani Google AdWords licenčnih izpitov.

    Vsak izmed treningov traja 4 ure v popoldanskem času (od 16. do 20. ure).

    Termini treningov in možnost prijave bo objavljena naknadno.

    Dodatna ugodnost!

    • Vsak izmed udeležencev, ki bo na treningu oz. po njem odprl AdWords račun, bo dobil kupon za brezplačno oglaševanje v vrednosti 60 EUR (začetna investicija je 20 EUR).
    • Več o ugodnosti si lahko preberete na Google AdWords spletni strani.

    Sodobni turistični marketing (trženje turističnih kapacitet)

    Sodobni turistični marketing (trženje turističnih kapacitet)

    Kotizacija in prijava

    Na podlagi prijave vam bomo poslali račun, ki ga poravnate v navedenem plačilnem roku. Plačilo lahko uredite tudi pred prejemom računa
    na IBAN SI56 0292 1008 9918 850 (NLB d.d., Ljubljana), sklic na št. 413906-3906 matična št. plačnika.

    Lokacija

     
     

    Poslovna hiša Unija

    Tržaška cesta 515
    1351 Brezovica pri Ljubljani


    Več informacij:

    Planet GV

    T: 080 33 44
    E: izobrazevanje@planetgv.si

    Partner dogodka