Akademija vodenja


od 12. oktobra 2017

z zaključkom 12. decembra 2017


Ljubljana, Slovenija

Planet GV, Likozarjeva 3

POSTANITE ODLIČEN VODJA, obiščite Akademijo Vodenja!

PROGRAM AKADEMIJE po modulih:

1. modul - 12. oktober 2017:
METODE IN TEHNIKE VODENJA za dvig osebne moči vodje ter organizacijske energije

Dr. Danijela Brečko


O modulu
Vodenje se nanaša na uresničevanje osebne vizije in motiviranje ljudi, ki naj bi to vizijo dosegli. Če želite uspešno voditi druge, organizacijo ali tim, morate najprej znali voditi sebe To je eden izmed najpomembnejših razlogov, da podjetja vedno več vlagajo v razvoj svojih vodij in da vodje vedno več investirajo vase.
• Veliki vodja vodi z močjo svoje osebnosti.
• Veliki vodja zavedno uporablja tehnike in orodja, s katerimi navdušuje sodelavce za dosego skupnih ciljev.
• Veliki vodja s tenkočutnostjo glasbenega virtuoza upravlja z organizacijsko energijo ter zavzetostjo zaposlenih

V modulu metode in tehnike vodenja, bomo spoznali tehnike in orodja, ki vodji omogočajo prestopiti omejitve dane situacije in nadgraditi moč svoje osebnosti.


Program modula
• Osebna moč vodje so vizija in vrednote
• Skozi vizijo in vrednote do jasnih strateških in osebnih ciljev
• Prepričanje v uspeh in zavezanost k uresničevanju ciljev
• Modeliranje vlog, postavljanje ciljev in delegiranje nalog
• Večanje dodane vrednosti posameznika s pomočjo ustrezne povratne informacije
• Orodja za povečanje zavzetosti zaposlenih in spreminjanja nezaželenih čustev ter vedenj
• Metode za upravljanje organizacijske energije – kako preobraziti uničevalno energijo v ustvarjalno



2. modul - 25. oktober 2017:
VODITELJSTVO

Dr. Aleksander Zadel

O modulu:
Sposobnost vodenja ali voditeljstvo (značilnost voditelja – vodje) je temeljna kompetenca vodenja. Toda kaj jo sestavlja? Najprej so tu osebne značilnosti, vrednote, stališča, znanje, veščine... in posameznikova sposobnost spraviti vse to v učinkovito vedenje. Voditeljstvo bo predstavljeno kot koncept izgradnje osebnosti skozi osebni razvoj in kompetence. Slušatelji bodo razumeli, katera je potrebna podlaga za razvoj situacijskega in ciljnega vodenja.


Program modula:
• Vedenje in osebnost
• Pomen izdelave osebnega profila
• Razvoj osebnega sloga vodenja
• Osnovne predpostavke situacijskega vodenja
• Uporaba kritičnih poslovnih situacij za učinkovito vodenje
• Vzpostavljanje pogojev za učinkovito delo
• Določanje ciljev in pričakovanj izvedbe
• Opredeljevanje ciljev – kakšni naj bodo cilji
• Pravila dajanja povratnih informacij pri vodenju s poudarkom na evalvaciji


Udeleženci bodo po zaključenem modulu razumevanje in poznavanje področja osebnih razlik ter pomena ciljnega in situacijskega vodenja za učinkovito doseganje ciljev lahko spremenili v veščine učinkovitega upravljanja sebe in sodelavcev. Tehnike vodenja se morejo naložiti na določen temelj. Udeleženci povežejo spoznanja s področij osebnosti in osebnostnih značilnosti, posameznikovih potencialov, tehnik vodenja, ter se naučijo načrtovati tako svoj osebni razvoj na področju vodenja, kot tudi vključevanja osebnih razvojnih in poslovnih ciljev v cilje podjetja. Razumeli bodo pomen poznavanja strategije podjetja in dejstva, da so oni ključni, da se strategija z njihovo pomočjo prenese v vsakdanje operativno delo.


3. modul - 7. november 2017:
MOTIVIRANJE SODELAVCEV IN DOSEGANJE UČINKOVITOSTI TER IZBIRA KADROV

Dr. Aleksander Zadel

O modulu:
Modul je oblikovan tako, da omogoči vpogled v lastne motivacijske vzgibe in dejavnike, ki vplivajo na motivacijo posameznika ter v motivacijske dejavnike drugih ljudi, skupin in timov. Za razumevanje vzgibov vedenja drugih je potrebno najprej poznati lastne vzgibe, jih razumeti ter pravilno umestiti v kontekst odločitev, ki jih sprejemamo tako strateško kot vsakodnevno.

Žal imamo ob vseh modernih spoznanjih o motivaciji, večinoma še vedno ukoreninjene predsodke in zmote glede vprašanj, zakaj se ljudje obnašamo tako kot se obnašamo in kateri so vzgibi za naše vedenje. Večina vodij je prepričanih, da ni nič narobe in da sodelavci bolje delajo, če jih je vsaj malo strah, da je tu in tam treba udariti po mizi, da je vodenje s korenčkom in palico edino možno ter podobno. Tu in tam take strategije delno celo delujejo, zato so tako trdovratne in jih je težko izkoreniniti. Žal pa je za polno in izpopolnjujočo motivacijo nujno zagotoviti dobre medosebne odnose v katerih se ljudje dobro počutijo. Šele v takem okolju bodo pripravljeni delati tako kot od njih pričakujemo.
Na modulu se bodo slušatelji naučili tehnik motivacije, postali bodo bolj suvereni pri upravljanju svojih in pričakovanj sodelavcev, znašli se bodo tudi v zahtevnejših situacijah. To vse bodo zmogli, če bodo našli dovolj samomotivacije za spremembe svojega vedenja.


Program modula:

  • Ukoreninjeni predsodki in zmote o motivaciji
  • Gibala motivacije – potrebe
  • Uresničevanje osebnih potencialov z učinkovito samomotivacijo
  • Usklajevanje zadovoljevanja osebnih potreb s cilji organizacije in potrebami sodelavcev
  • Povezava med motivacijo, vedenjem in postavljanjem ciljev
  • Spodbuda talentom, da se razvijejo v učinkovite sodelavce
  • Pomen izbire učinkovitih vedenjskih vzorcev za skladno zadovoljevanje potreb
  • Kako sporočati nestrinjanje, napake in nezadovoljstvo na način, da je posameznik motiviran za spremembe


  • 4. in 5. modul - 14. in 21. november 2017:
    OBVLADOVANJE TEŽAVNIH KOMUNIKACIJSKIH SITUACIJ PRI VODENJU

    Mag. Robert Kržišnik


    O modulu:
    Osnovno orodje vodenja je komunikacija, saj vodja svojih sodelavcev ne vodi z francoskimi ključi ali računalniškimi miškami, temveč s komunikacijo. Za konstruktivno, dialoško in suvereno komunikacijo pa na splošno nismo bili vzgajani in usposabljani za časa naših šolanj in socializacij, zato se v komunikaciji in odnosih v delovnih okoljih zelo rado nenehno zatika.
    Posedovanje komunikacijskih veščin in zavedanj je za vodjo zato ključnega pomena, še posebej v težavnih okoliščinah in pa s sodelavci, katerih komunikacija je morda še posebno daleč od dobre in konstruktivne.
    Na delavnici se bomo zato ukvarjali z razumevanjem ozadij in principov komunikacijskih veščin, ter še dodatno skozi praktične vaje in dinamične treninge raziskovali naslednja vprašanja:
    - Kako doseči, da bo sodelavec iskreno motiviran za dialoško komunikacijo z nami?
    - Kako najti in obdržati suverenost v komunikaciji in odnosih, ter ne pasti v pasivnost, ki se bo slabo končala za nas same, ali pa v agresivnost, ki bo zgolj spodbudila upor ali pa sabotažo?
    - Zakaj je z določenimi osebami tako zelo težko reševati konflikte?
    - Kje in kako pravzaprav začeti reševanje konfliktov?
    - Kako navezati stik in dialog z osebo, ki ne govori in se zgolj zapira vase?
    - Kako navezati dialog z osebo, ki napada, obtožuje, se brani, se izmotava…?
    - Zakaj je včasih tako težko izraziti kritiko, in zakaj jo je včasih tako težko slišati?
    - Kako izreči kritiko in nezadovoljstvo konkretno, direktno, jasno, brez zavijanja v vato in celofan, pa vendarle na način, ki bo za drugo osebo sprejemljiv in bo tako dosti možnosti, da jo bo resnično slišala, ne pa, da bo vstopila v vojno z nami?
    - Ali je možno nezadovoljstvo izreči na način, ki nas bo celo povezal med seboj v še boljše sodelovanje?
    - Kako izreči zadovoljstvo, pohvalo in zahvalo na način, ki bo kratek, a vendarle učinkovit, tehten in bo imel svoj učinek?
    - Kako ustvariti in vzdrževati odprto in dialoško komunikacijo s sodelavci, v kateri se bomo vsi počutili spoštovane, enakovredne in razumljene, ter bomo posledično z veseljem sodelovali drug z drugim.


    Program modula:
    • Doseganje motiviranosti za kakovosten dialog
    • Suverena komunikacija – med agresivnostjo in pasivnostjo
    • Notranji in zunanji vidiki reševanja konfliktov
    • Proaktivno poslušanje – glavno orodje vodenja
    • Ovire pri izražanju in sprejemanju povratne informacije
    • Praktični principi konstruktivnega izražanja nezadovoljstva in kritike
    • Od razdiralne do povezovalne kritike
    • Polnokrvno izražanje zadovoljstva, zahvale in pohvale



    6. modul - 5. december 2017:
    VZDRŽEVANJE NOTRANJEGA RAVNOVESJA ZA BOLJŠE DELOVNE REZULTATE

    Dr. Franc Gider


    O modulu:
    Ljudje so v današnjem času vse bolj podvrženi stresu. Predolga izpostavljenost stresu lahko vodi v različne oblike obolenj (psihične ali fizične narave). Še posebej je pomembno, da se ljudje na vodstvenih in vodilnih položajih naučijo obvladovati stres, saj je od njihovega dojemanja situacij odvisno tudi odzivanje sodelavcev. S tem pa tudi uspešnost organizacije kot celote.
    Modul je oblikovan tako, da udeleženci na začetku spoznajo širši vidik človeškega bitja in njegovega poslovnega oziroma službenega življenja. Iz človekovega dojemanja sveta izhajajo vzroki za nastanek stresa, ki se jih lahko udeleženci naučijo prepoznavati. Za ljudi na vodstvenih in vodilnih položajih je pomembno, da se naučijo razvijati antistresne kompetence. Spoznali boste praktične sprostitvene tehnike za obvladovanje stresa - vaje či gong, s pomočjo katerih lahko izboljšamo energijsko ravnovesje telesa. S tem izboljšamo fizično počutje in dosežemo boljšo osredotočenost na delovnem mestu.


    Program modula:
    • Človek iz energijskega vidika
    • Služba in posel iz vidika osebnostnega razvoja
    • Mehanizmi in vzroki za nastanek stresa
    • Vpliv stresa na delovno učinkovitost
    • Antistresne kompetence
    • Sprostitvene tehnike za obvladovanje stresa in doseganje notranjega ravnovesja



    7. zaključni modul - 12. december 2017:
    ZAKLJUČNI ASSESSMENT VODSTVENIH KOMPETENC (vaje po skupinah)